نحوه اتصال GraphQL در بالای API موجود REST

عکس پروفایل نویسنده

@thawkin3تایلر هاوکینز

مهندس ارشد نرم افزار. یادگیرنده مداوم. مربی

جوک های پدرت را کجا نگه داری؟ در یک پایگاه داده البته! بیایید تصور کنیم که شما یک نگهدارنده سایت برای بهترین پایگاه داده جوک بابا در جهان هستید. برنامه شما با استفاده از REST API با پایگاه داده ارتباط برقرار می کند که به شما امکان می دهد جوک ها را بازیابی کرده و برای آن جوک ها رتبه بندی کنید. بازدیدکنندگان از سایت شما می توانند از طریق یک رابط کاربری ساده ، هر شوخی را مشاهده کنند.

اخیراً شما در مورد یک فناوری جدید و جذاب به نام GraphQL شنیده اید که انعطاف پذیری را برای درخواست فقط داده های مورد نیاز شما با استفاده از یک نقطه پایانی API فراهم می کند. به نظر شسته و رفته می آید و شما می خواهید از آن در برنامه خود استفاده کنید. اما ، شما واقعاً ترجیح می دهید هیچ تغییری در API موجود REST اعمال نکنید. آیا امکان پشتیبانی از REST API و GraphQL API در برنامه شما وجود دارد؟ شما در شرف کشف این موضوع هستید!

در این مقاله بررسی خواهیم کرد که چه چیزی برای پیاده سازی GraphQL API در بالای REST API موجود لازم است. این استراتژی به شما امکان می دهد از GraphQL در بخشهای قدیمی برنامه خود بدون شکستن هرگونه قرارداد موجود با قابلیت شروع به کار ، که ممکن است همچنان به API اصلی REST متکی باشد ، استفاده کنید.

اگر می خواهید نتیجه نهایی را ببینید ، می توانید کد REST API را در اینجا و کدهای frontend و GraphQL API را در اینجا پیدا کنید. فراموش نکنید که برای فریاد زدن از برنامه نیز بازدید کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور