این ممکن است احساس طاقت فرسا یا انگیزشی کند که فرصت های حضوری برای برقراری ارتباط با مشتریان و همکاران جدید بسیار کمتر از گذشته است. این می تواند منزوی کننده باشد و دستیابی به دلار در را دشوار کند. اما ، اینطور نیست دارند اینگونه باشد.
با از بین رفتن موانع جغرافیایی به دلیل کار آنلاین ، از برخی جهات ، اکنون بیش از هر زمان دیگری فرصت ایجاد روابط ارزشمند وجود دارد. مراحلی وجود دارد که امروز می توانید برای ایجاد موقعیت بهتر در ایجاد مشارکت و جلب مشتری از طریق روش آنلاین در سال 2021 ، انجام دهید.
در اینجا سه روش برتر برای ایجاد دوست در عصر دیجیتال آورده شده است.
1. در رویدادهای آنلاین صحبت کنید
بیشتر رویدادهای آنلاین در سطح جهانی به معنای فرصت های گفتاری بیشتر برای کسانی است که می توانند آنها را بدست آورند. صدها رویداد با کالیبر بالا تشنه سخنرانانی با دانش خاص موضوع هستند: این یعنی شما.
چرا سخنرانی عمومی؟
- جامعه را در مورد موضوعی که به خوبی می دانید آموزش دهید
- مکالمه جرقه ای با افراد مخاطب (شرکای احتمالی ، مشتریان ، دوستان)
- در صنعت خود اعتبار ایجاد کنید
همه میدانند چی انواع حوادث در آنجا وجود دارد ، اما همه نمی دانند چگونه به دنبال رویدادهایی برای صحبت در
چگونه می توانید فرصتی برای صحبت در …