سرمایه گذاران نهادی و بخش مالی غیرمتمرکز

عکس پروفایل نویسنده

صنعت مالی غیرمتمرکز امسال رشد چشمگیری را تجربه کرده است. سرمایه بخش DeFi 20 برابر شده است: از 646 میلیون دلار به 14 میلیارد دلار. و هرچه توسعه امور مالی غیرمتمرکز بیشتر شود ، توجه بیشتری از سرمایه گذاران نهادی جلب می شود.

البته ، اکنون سرمایه یک صنعت جوان حتی نمی تواند تقریباً به همان تعداد سیستم مالی سنتی باشد. با این حال ، رشد 20 برابر در یک سال چیزهای زیادی را بیان می کند. امروز ما نگاهی می اندازیم به رویدادهای مهم سال 2020 که بر امور مالی غیرمتمرکز تأثیر گذاشته اند و همچنین در مورد چشم انداز DeFi در نزد سرمایه گذاران نهادی صحبت می کنیم.

پذیرش رمزنگاری آغاز شده است

طبق گزارش مدیریت دارایی Fidelity ، 80٪ شرکتها در حال سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال هستند. در همین زمان ، 36 درصد از پاسخ دهندگان قبلاً در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند.

منبع: وضعیت بیت کوین در کشورها. سبز – قانونی سازی ، سایر رنگ ها – ممنوعیت یا محدودیت

اما چه چیزی شرکت ها و سرمایه ها را به سمت دارایی های بلاکچین جذب می کند؟ فیدلیتی دریافته است که هزینه های معامله کم و هزینه های پایین برای نگهداری دارایی های دیجیتال از دلایل اصلی علاقه سرمایه گذاران نهادی است. به خصوص اگر این شاخص ها را با سایر زمینه های سرمایه گذاری مقایسه کنید.

اما تعدادی از مشکلات ، از جمله عدم شفافیت …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور