با Google Cloud Platform یک راه اندازی فنی را به صورت رایگان شروع کنید

عکس پروفایل نویسنده

@geshanmگشن مناندر

مهندس سرب نرم افزار ، فن آور ، پیرو چابک. گوگل توسعه دهنده خبره مجاز اسکرام مستر

بیاموزید که چگونه یک راه اندازی فنی بدون پول راه اندازی کنید. ممکن است فکر کنید شوخی می کنم اما نیستم. در این راهنمای فنی بدون سر و صدا ، من شما را در روند راه اندازی راه اندازی فناوری راهنمایی می کنم. این راهنما در جزئیات فنی فرو نخواهد رفت. اگر موارد فنی مانند نحوه راه اندازی DNS ، پاک کردن برنامه های خود و غیره را می دانید ، می توانید بدون هیچ هزینه ای یک راه اندازی فناوری را بهم بچسبانید.

اعتبار رایگان 300 دلاری 12 ماهه کلیدی است که استارت آپ خود را برای حدود 9-10 ماه از زمین خارج کنید. بیایید شروع کنیم:

نحوه راه اندازی یک استارت آپ فنی

مدتی است که ایده ای برای راه اندازی فناوری در ذهن خود دارید. شما دور و برتان را دور زده اید و شاید اثبات مفهوم یا حتی حداقل محصول مناسب (MVP) آماده داشته باشید. اکنون زمان آن فرا رسیده است که استارتاپ خود را به گوش جهانیان برسانید. یا با پیروی از روش راه اندازی ناب ، می خواهید ببینید آیا تقاضای محصول شما وجود دارد یا خیر. شما همچنین می خواهید بدانید که آیا مردم تمایل به پرداخت هزینه این نوع خدمات را دارند یا خیر.

برای هر دو مورد بالا ، شما به یک نام تجاری و یک وب سایت یا برنامه وب کاربردی نیاز خواهید داشت. این راهنما به شما کمک می کند تا با 0 دلار کوک کردن محصولات GCP و سایر خدمات رایگان ، از خواب و بیدار شوید.

ملاحظات

  1. شما نیاز خواهید داشت…
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور