زنان در فناوری فراتر از یک تمرین آموزشی شرکتی است | دانش مرکز داده

در یک تماس اخیر با هیئت مدیره، مستقیماً از من پرسیده شد که چرا به دست آوردن و نگه داشتن زنان در فناوری بسیار سخت است.

قبل از اینکه بتوانم جواب بدهم، آقایی که در تماس بود با کلماتی که در یک دوره آموزشی تحت حمایت شرکتی آموزش داده شده بود، پاسخ داد.

حالا من قصد ندارم کسی را زیر اتوبوس ضرب المثل بیندازم. من مطمئن هستم که نیت این آقا در جای درستی بوده است. اما نمی‌توانیم دلایلی که زنان در فناوری حضور ندارند و در فناوری باقی نمی‌مانند را به همان فهرستی از نقاط قوت کاهش دهیم. نمی توان زنان را در یک رویداد آموزشی خلاصه کرد. اگر می خواهید واقعاً بفهمید که زنان چه می گویند، اجازه دهید آنها صحبت کنند به عنوان افراد.

ما متنوع هستیم. تجربیات ما متفاوت است. ذهن ما به طرق مختلف فکر می کند و اطلاعات را جذب می کند. این تفاوت ها باید جشن گرفته شوند، نه اینکه به امتیاز گلوله تنزل داده شوند. بنابراین این سؤال پیش می‌آید: چرا زنان بیشتری در فناوری حضور ندارند؟ چرا نرخ فرسایش زنان در حوزه فناوری دو برابر همتایان مرد ما است؟ چگونه عدم برابری جنسیتی را برطرف کنیم؟

ابزارهای منابع انسانی را برای استخدام و حفظ استعدادهای زنان ارائه دهید

ما باید به دپارتمان های منابع انسانی ابزارهایی برای ارزیابی و رشد مهارت های نرم و قابل انتقال در نیروی کار فعلی خود بدهیم. به جای شکار غیرقانونی استعدادها از یکدیگر، ما به برنامه های کارآموزی و کارآموزی بیشتری برای کسانی که در عملیات مرکز داده هستند نیاز داریم. ما از یکدیگر یاد می گیریم، و باید برای گواهینامه ها، آموزش در حین کار، و راه های مختلف این صنعت ارزش قائل شویم.

به این فکر کنید: علیرغم بهترین کار مهندسان، برنامه نویسان، کارشناسان سایبری و سایر نقش های تخصصی در مرکز داده، بدون تمیز کردن ساده، کل سایت می تواند در اثر یک حادثه مرتبط با گرد و غبار از کار بیفتد. مرکز داده یک اکوسیستم است و هر سطح مهارتی برای بقای آن حیاتی است. چرا ما عمق و وسعت فرصت های شغلی را در سراسر اکوسیستم خود جشن نمی گیریم؟

ترویج زنان در رهبری

در رهبری کسب‌وکارمان، در پانل‌ها و ارائه‌های رویدادهایمان، و در کل فضای مرکز داده، به الگوهای زن بیشتری نیاز داریم تا آرایش مطلوب صنعت ما را منعکس کنند.

زنان می خواهند در شرکت هایی کار کنند که بتوانند پیشرفت شغلی خود را ببینند. خواه واقعی باشد و چه ادراکی – در نهایت، ادراک واقعیت است – زنان ممکن است از شرکتی عبور کنند اگر خودشان را در مسیری که امروز وجود دارد نبینند.

C-Suites تمام مردانه و تخته های تمام مردانه چنین دیدی را ارائه نمی دهند. شرکت‌هایی که زنان را رهبری می‌کنند از نظر مالی بسیار بهتر عمل می‌کنند. شرکت‌هایی که چندین زن در هیئت مدیره‌شان حضور دارند، پاداش‌های بزرگ‌تری نیز دریافت می‌کنند.

حامی برنامه های آموزشی برای زنان اولیه

علاوه بر این، ما به مدارس و برنامه های بیشتری برای دسترسی به زنان جوان نیاز داریم. در حالی که آکادمی های کدنویسی یک شروع هستند، آنها بخش کوچکی از صنعت را نشان می دهند. دانش‌آموزان جوانی که از کدنویسی خوششان نمی‌آید، اغلب فناوری را کاملاً رها می‌کنند.

از ساخت‌وساز تا فضای ابری، ما باید نقش‌های بیشتری را در صنعت مرکز داده به نمایش بگذاریم و با زنان جایی که می‌خواهند کار کنند ملاقات کنیم. ما باید استعداد خلاق «کار با دستان خود» را به همان اندازه که استعداد اتاق هیئت مدیره است، تجلیل کنیم.

پیشنهاد حمایت و راهنمایی

شرم آور است که کارگران باتجربه نه تنها شغل خود را ترک می کنند، بلکه کل صنعت را ترک می کنند. ما باید اطمینان حاصل کنیم که زنان در صنعت مراکز داده در معرض سایر مناطق در اکوسیستم قرار می گیرند. مهارت های یک حوزه ممکن است به خوبی به تخصص دیگری تبدیل شود. برای کار در فضای مرکز داده نیازی نیست که یک “متخصص” باشد.

اگر بخواهیم به طور معناداری در جهت برابری جنسیتی کار کنیم، شرکت ها باید از زنان و نیازهای آنها استقبال کنند. اگر یک فعالیت تیم‌سازی شرکتی دارید که هر زن را مستثنی می‌کند، بدانید که در حال قطع منابعی هستید که از آنها استفاده می‌کنید. بپرسید که چه نیازی دارند. آیا همه اینها می تواند به سادگی گفتگو باشد؟

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور