با کلمات کلیدی جستجوی کم حجم چه باید کرد؟

اغلب، تمرکز تحقیقات کلمات کلیدی بر یافتن کلمات و عباراتی است که بیشترین حجم جستجو را دارند. مطمئناً، اگر می‌خواهید حجم زیادی از ترافیک جستجوی ارگانیک را به وب‌سایت خود هدایت کنید، باید محتوایی را پیرامون کلیدواژه‌های مهم صنعت که مشتریان احتمالی برای یافتن مشاغل مشابه استفاده می‌کنند، ایجاد کنید. اما اگر کلمات کلیدی با حجم صفر را نادیده بگیرید، به استراتژی سئوی خود آسیب رسانده اید.

گیج کننده به نظر می رسد؟

نکته اینجاست – فقط به این دلیل که یک ابزار تحقیق کلمه کلیدی می گوید یک کلمه کلیدی حجم جستجو ندارد، به این معنی نیست که هدف ارزشمندی نیست. بیایید در مورد چرایی این موضوع صحبت کنیم و چگونه می توانید کلمات کلیدی با حجم صفر را در استراتژی سئو خود ادغام کنید.

تحقیق کلمه کلیدی با حجم صفر چیست؟

تحقیق کلمات کلیدی با حجم صفر فرآیند شناسایی کلمات کلیدی و عباراتی است که حجم جستجو ندارند یا بسیار کم هستند. این کلمات کلیدی ممکن است در حال حاضر محبوب نباشند، اما ممکن است در آینده محبوب شوند. با شناسایی زودهنگام این کلمات کلیدی، می توانید قبل از رقبای خود رتبه بندی آنها را شروع کنید و به شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) شروع کنید.

توجه به این نکته مهم است که کلمات کلیدی با حجم جستجوی صفر همیشه نیازی به جستجو ندارند. گاهی اوقات آنها به طور طبیعی در تحقیقات کلمات کلیدی شما ظاهر می شوند. به عنوان مثال، اگر یک کلمه کلیدی با حجم بالا مانند “بهترین کافی شاپ ها” را هدف قرار می دهید، ممکن است کلمات کلیدی دم بلند با حجم صفر مانند “بهترین کافی شاپ های ارگانیک در لس آنجلس” یا “بهترین کافی شاپ ها با صندلی در فضای باز” را بیابید.

چرا تحقیق کلمات کلیدی با حجم جستجوی صفر مهم است؟

بسیاری از مردم فکر می کنند هدف قرار دادن کلمات کلیدی کم حجم و تلاش برای رتبه بندی عبارات بدون داده های جستجو استراتژی خوبی نیست. با این حال، نادیده گرفتن این فرصت های رتبه بندی ممکن است در واقع به تلاش های سئوی شما آسیب برساند.

فرض کنید، برای مثال، شما یک کسب و کار سلامت و تندرستی را اداره می کنید و برنامه های غذایی و برنامه های تمرینی را به مشتریان بالقوه خود می فروشید. یکی از کلیدواژه‌هایی که می‌خواهید هدف بگیرید، «بهترین برنامه‌های غذایی برای کاهش وزن» است. میلیون ها نتیجه در موتورهای جستجو وجود دارد که دقیقاً این عبارت را هدف قرار می دهند، به این معنی که رقابت زیادی در اطراف آن وجود دارد. زمانی که شما با نام‌های بزرگی مانند Eating Well یا Nutrisystem رقابت می‌کنید، عبارات کلیدی با رقابت بالا برای رتبه‌بندی در صفحه اول زمان بیشتری می‌برند، و هزینه تبلیغات قبل از اینکه حتی جذب شما شود به کیف پول شما آسیب می‌زند.

استفاده از کلمات کلیدی با حجم جستجوی صفر و کم می تواند در هنگام ساختن پایه استراتژی سئوی خود بسیار سودمند باشد. به یاد داشته باشید، شما می خواهید قبل از دویدن راه رفتن را یاد بگیرید. معمول است که بخواهید تک تک محتوایی که ایجاد می کنید به عنوان یک گرند اسلم باشد که برای شما یک سری دید داشته باشد، اما دستیابی به آن سخت است، و استفاده از استراتژی تحقیق کلمات کلیدی با حجم صفر می تواند به شما کمک کند تا به آن آبمیوه گیرها برسید. کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید.

با تمرکز بر کلمات کلیدی کم رقابت، می توانید قدرت موضوعی ایجاد کنید و تجربه و تخصص خود را به نمایش بگذارید. این کار رتبه بندی کلمات کلیدی با دشواری بالاتر را در آینده آسان تر می کند.

به علاوه، کلمات کلیدی با حجم کم جستجوی امروزی ممکن است کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا در فردا باشند. این کلمات کلیدی ممکن است در حال حاضر محبوب نباشند، اما ممکن است در آینده محبوب شوند. با شناسایی و هدف قرار دادن این کلمات کلیدی در مراحل اولیه، می‌توانید یکی از اولین وب‌سایت‌هایی باشید که وقتی محبوب شدند، برای آنها رتبه‌بندی می‌کنید.

بنابراین به جای اینکه تمام تلاش خود را برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی با بیشترین حجم برای صنعت خود قرار دهید، برخی از منابع را به کلمات کلیدی طولانی و سایر کلمات کلیدی با حجم کم جستجو اختصاص دهید تا شروع به ایجاد قدرت کنید.

چه زمانی برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی صفر یا کم حجم

هنوز قانع نشدی؟ در اینجا چند ایده برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی کم حجم برای شروع شما وجود دارد.

سایت طاقچه خود را رشد دهید

کلمات کلیدی با حجم صفر یا کم می توانند بسیار خاص و خاص باشند. با هدف قرار دادن یک کلمه یا عبارت بسیار خاص، ممکن است بتوانید مخاطبان کوچک اما بسیار مرتبط را جذب کنید. اگر محصول یا خدمات بسیار خاصی دارید که می‌خواهید تبلیغ کنید، این می‌تواند مفید باشد.

مصرف کنندگان بیش از حد هدف

همانطور که با تحقیقات کلمات کلیدی بیشتر آشنا می شوید، متوجه خواهید شد که کلمات کلیدی با هدف بالا تمایل به حجم جستجوی کمتری دارند – اگرچه این باعث نمی شود ارزش آنها کم شود. این کلمات کلیدی حیاتی نشان دهنده تمایل به انجام یک اقدام خاص مانند ثبت نام برای یک سرویس یا خرید یک محصول است. نادیده گرفتن آنها به دلیل کم حجم بودن آنها یک اشتباه بزرگ در سئو خواهد بود! از این کلمات کلیدی برای ایجاد محتوا برای افرادی که آماده خرید هستند استفاده کنید.

ویترین تخصص در صنعت

همه نمی خواهند بدانند چگونه یک صفحه را noindex کنند یا کلمه کلیدی آدمخواری چیست. اما ما این کلمات کلیدی را هدف قرار می دهیم زیرا می خواهیم تخصص خود را به نمایش بگذاریم و به مشتریان علاقه مند کمک کنیم تا در مورد جنبه های مختلف سئو اطلاعات بیشتری کسب کنند. بسته به صنعت خود، ممکن است بتوانید همین کار را انجام دهید. در نظر بگیرید که شخصی در هر یک از این چهار مرحله می‌خواهد بداند:

  • کسی که نمی داند مشکلش چیست:
    • برای سئو، این ممکن است چیزی شبیه به “چرا صفحه من رتبه بندی نمی شود” یا “چرا سایت من ترافیک دریافت نمی کند؟” باشد.
  • کسی که از مشکل خود آگاه است و به دنبال راه حل است:
    • در ادامه با مثال سئوی ما: “چگونه رتبه صفحه خود را بهبود بخشم”
  • کسی که از راه حل آگاه است و به دنبال اطلاعات بیشتر است:
    • چگونه گوگل صفحات وب را رتبه بندی می کند
  • شخصی که از محصول شما آگاه است و تصمیم می گیرد:
    • “بهترین خدمات سئو برای وکلا”

چگونه می توان تحقیق کلمات کلیدی با حجم صفر انجام داد

اکنون که ارزش تحقیق کلمات کلیدی با حجم صفر مشخص شده است، بیایید در مورد نحوه انجام آن صحبت کنیم.

ابتدا، قبلاً اشاره کردم که گاهی اوقات در طول تحقیق کلمات کلیدی، به طور طبیعی با این کلمات کلیدی برخورد خواهید کرد. حتی ممکن است هنگام بررسی پرس و جوهایی که افراد برای یافتن شما در کنسول جستجوی Google استفاده می کنند، آنها را بیابید. اگر از ابزار تحقیق کلمه کلیدی استفاده می کنید و حجم جستجو را ارائه نمی دهد یا به شما می گوید که حجم جستجو 0-10 است، ممکن است یک کلمه کلیدی خوب و رسیده با حجم صفر در دستان خود داشته باشید.

اگر می خواهید از صفر شروع کنید، کلمات کلیدی بالقوه ای را که به موضوع یا صنعت شما مرتبط هستند، طوفان فکری کنید. با ویژگی تکمیل خودکار Google بازی کنید و جستجوهای مرتبط با آن را برای ایده های بیشتر بررسی کنید. سپس، فهرست کلمات کلیدی خود را بردارید و حجم جستجوی آنها را با استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Ahrefs یا SEMrush بررسی کنید. ممکن است به شما گفته شود “حجم جستجوی مرتبطی وجود ندارد” یا کلمات کلیدی یافت نشدند. این بدان معنا نیست که هیچ کس به دنبال آن کلمات کلیدی نیست. فقط به این معنی است که ابزار تحقیق کلمه کلیدی کلمه کلیدی را در فهرست خود ندارد.

اسکرین شات تحقیق کلمه کلیدی حجم صفر ahrefs هیچ داده ای را برمی گرداند

کلمات کلیدی مورد نظر را در گوگل جستجو کنید تا هدف جستجو را تعیین کنید و مطمئن شوید که SERP صفحات مرتبط با جایگاه شما را نشان می دهد. این همچنین می تواند به شما بگوید که آیا کلمه کلیدی مناسب تری برای هدف وجود دارد یا خیر. اگر متوجه شدید که نتایج مربوط به کلمه کلیدی شما تغییری را در عبارتی که جستجو کرده‌اید نشان می‌دهد، تحقیقات کلیدی دیگری را در مورد آن عبارت جدید انجام دهید.

هنگامی که میوه کم‌رنگ خود را کشف کردید، می‌توانید محتوایی ایجاد کنید که این عبارات را به گونه‌ای هدف قرار دهد که برای کاربران و موتورهای جستجو جذاب باشد. به خاطر داشته باشید که برای بهبود شانس رتبه بندی خود، محتوای مفید و برای افراد اول ایجاد کنید که با هدف جستجوی پرس و جو مطابقت داشته باشد. شما حتی می توانید یک قطعه ارزشمند دیگر از املاک و مستغلات در SERP ها به نام Featured Snippet را با محتوای اطلاعاتی خود بگیرید و به دو پرنده با یک اسکون غذا دهید!

سوالات متداول کلمات کلیدی صفر و کم حجم

حجم جستجوی کلمه کلیدی خوب چیست؟

حجم جستجوی کلید واژه “خوب” هدفی وجود ندارد. برخی از صنایع خاص طبیعتاً کلمات کلیدی با حجم جستجو کم دارند. البته این بدان معنا نیست که آن کلمات کلیدی ارزش هدف گذاری ندارند. به جای تمرکز بر حجم جستجوی خاص، هم به حجم جستجو و هم به سختی کلمه کلیدی نگاه کنید.

دشواری کلمه کلیدی بالاتر به این معنی است که رتبه بندی یک کلمه کلیدی خاص دشوارتر خواهد بود. بنابراین اگر یک کلمه کلیدی با حجم جستجوی کم و مشکل کلمه کلیدی بسیار بالا پیدا کردید، ممکن است ایجاد محتوا برای آن کلمه کلیدی منطقی نباشد مگر اینکه برای صنعت شما ضروری باشد.

نقطه شیرین برای هدایت ترافیک ارگانیک، کلمات کلیدی هستند که حجم جستجوی بالایی دارند و دشواری کلمات کلیدی پایینی دارند. اگرچه یافتن این تخم مرغ های طلایی دشوار است. با ساختن گروه کلمات کلیدی که شامل عبارات مرتبط معنایی با حجم جستجوی متفاوت و دشواری کلمات کلیدی هستند، می توانید طیفی از کلمات کلیدی را تنها با یک صفحه هدف قرار دهید.

درباره نحوه انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی در اینجا بیشتر بیاموزید یا سرویس تحقیق کلمات کلیدی ما را بررسی کنید.

با کلمات کلیدی کم حجم جستجو چه کنم؟

هنگامی که چند کلمه کلیدی با حجم صفر یا کم دارید، ببینید آیا یکی از آنها مرتبط هستند و می توانند در یک گروه کلیدواژه ترکیب شوند یا خیر. برای تعیین هدف جستجو و تعیین دقیق نوع محتوایی که باید ایجاد کنید، کلمات کلیدی مرتبط را در گوگل جستجو کنید. آیا کلمه کلیدی به SERP پست های وبلاگ اطلاعاتی یا صفحات محصول منجر می شود؟ از این اطلاعات برای ایجاد محتوای منحصر به فرد خود استفاده کنید!

مطمئن نیستید از کجا با تحقیق کلمات کلیدی با حجم صفر شروع کنید؟ پیروز می تواند کمک کند!

اگر از تاکتیک های تحقیق کلمات کلیدی با حجم صفر اجتناب می کنید، متوجه شدم! دنبال چیزی که اعداد زیاد و داده های زیادی ندارد می تواند خطری غیرضروری به نظر برسد. با این حال، هنگامی که با کلمات کلیدی با حجم بالاتر ترکیب می شود، کلمات کلیدی با حجم جستجوی صفر و کم می توانند رشد باورنکردنی را تقویت کنند.

تیم ما در Victorious به شما کمک می کند تا یک استراتژی سئو ایجاد کنید که از نیازها و اهداف کسب و کار شما پشتیبانی کند. درباره کارهایی که آژانس سئو ما می تواند در مورد کلمات کلیدی با حجم صفر برای شما انجام دهد بیشتر بیاموزید و همین امروز برای مشاوره رایگان سئو با ما تماس بگیرید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور