“رمزنگاری به دلیل اجماع اجتماعی میلیون ها انسان دارای ارزش است.” – دیمیتار دیمیتروف

عکس پروفایل Crypto Fireside Hacker Noon

@ARCrypto Fireside

من با سازندگان ، توسعه دهندگان و کارآفرینان رمزنگاری مصاحبه می کنم زیرا به افرادی که پشت رمزنگاری هستند علاقه مندم.

پاسخ: سلام! شما کی هستید و چه کار میکنید؟

D: سلام ، نام من دیمیتار دیمیتروف است و من به حریم خصوصی ، امنیت و آزادی معتاد شده ام. به مدت 14 سال ، من در بخش مخابرات از پایین ترین راه پله تا یک صاحب کوچک مخابرات تا شخصی که یک آگهی ایمن در خیابان را به شما تحویل می داد کار کردم. بگذارید در مورد جادوی شبکه ایمن و چگونگی تغییر زندگی من برای شما بگویم.

پاسخ: سابقه شما چیست ، چگونه وارد شبکه ایمن شدید؟

د: در سال 2014 ، من به مقاله ای برخوردم که توضیح می داد چگونه یک شرکت کوچک اسکاتلندی در مدت 5 ساعت 7 میلیون دلار سرمایه جمع کرد و سرورها برای زنده ماندن اینترنت باید بمیرند. این به نظر من ، به عنوان فردی که در دنیای IT کار می کند ، بسیار خنده دار به نظر می رسد. اما در همان زمان ، برای من جالب بود که چرا کسی میلیون ها دلار برای آن هزینه می کند و من تصمیم گرفتم جزئیات بیشتری را بررسی کنم. این من را به یک ماجراجویی 7 ساله فرستاد که تا امروز هم ادامه دارد.

در طول این 7 سال ، زندگی من بسیار تغییر کرده است. تجارت مخابرات بسیار دشوار شد و من مجبور شدم مخابرات خود را بفروشم. اما من یک کار جدید شروع کردم – در حال حاضر ، من یک آژانس تبلیغاتی بوتیک کوچک را در قلب صوفیه بلغارستان اداره و اداره می کنم ، ما کار می کنیم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور