Google بدون هدایت 301 می تواند سیگنال های رتبه بندی را به جلو هدایت کند

جان مولر از گوگل می گوید ، در برخی موارد ، امکان هدایت سیگنال های رتبه بندی از یک URL قدیمی به یک URL جدید بدون هدایت 301 وجود دارد.

این در طی پاتوق هفتگی مولر در Google SEO ثبت شده در 4 ژوئن ذکر شده است.

یک مالک سایت سmitsالی را ارسال می کند ، خاطرنشان می کند که آنها در حال کار بر روی سایتی هستند که تعدادی URL تغییر داده است بدون اینکه بلافاصله 301 تغییر مسیر اضافه کند.

آنها می پرسند که آیا محدودیت زمانی برای اجرای تغییر مسیر 301 وجود دارد قبل از اینکه یکی از آنها تأثیر نگذارد.

هنگام تغییر URL یک صفحه موجود ، بهترین راه جستجوگر SEO این است که از URL قدیمی به آدرس جدید تغییر مسیر دهید تا سیگنال های رتبه بندی منتقل شوند.

این می تواند به یک صفحه کمک کند تا موقعیت خود را در SERP با URL جدید خود حفظ کند.

به نظر می رسد که صاحبان سایت اگر بلافاصله تغییر مسیرها را راه اندازی نکنند ، کاملاً شانس ندارند ، زیرا Google قادر است سیگنال ها را به صورت خودکار ارسال کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در اینجا پاسخ کامل مولر است.

جان مولر از گوگل در مورد انتقال سیگنال های رتبه بندی

مولر به صاحب سایت می گوید که گوگل می تواند بدون کمک با تغییر مسیر 301 ، سیگنال های رتبه بندی را ارسال کند.

اما ، البته ، بستگی دارد.

“این مشکل است زیرا زمان خاصی برای این کار وجود ندارد ، خصوصاً به دلیل اینکه انواع مختلفی از این نوع مشکلات وجود دارد که شما در اینجا دارید.

بخصوص اگر محتوای قدیمی هنوز وجود داشته باشد و شما کپی آن را در یک URL جدید ایجاد کرده باشید ، در چنین حالتی ما با این دو URL به عنوان بخشی از یک خوشه رفتار خواهیم کرد. و سعی خواهیم کرد بین این دو URL یک URL متعارف انتخاب کنیم.

و ممکن است اتفاق بیفتد که ما برای این کار به URL جدید شما روی بیاوریم. و اگر اینگونه باشد ، اساساً ما همه سیگنالها را از URL قدیمی به URL جدید بطور خودکار و حتی بدون هدایت مجدد در محل هدایت می کنیم.

در این سناریو ، اگر بعداً بعداً ، هدایتی را اضافه کنید ، احتمالاً تفاوت زیادی نخواهید دید. تفاوت اصلی که مشاهده خواهید کرد این است که برای ما کاملاً واضح است که شما می خواهید URL های جدید ایندکس شوند و نه URL های قدیمی.

بنابراین در این تنظیم ، شما احتمالاً تغییری در رتبه بندی مشاهده نخواهید کرد اما احتمالاً خواهید دید که ما با پیگیری مداوم تری به URL های جدید روی خواهیم آورد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر در موقعیتی مشابه با سایت خود قرار بگیرید ، شنیدن این اطمینان بخش خواهد بود ، اما در مورد ارسال سیگنال ها چند “اگر” وجود دارد.

بر اساس پاسخ مولر ، به نظر می رسد که این شرایط باید برآورده شود:

  • اگر یک URL تغییر کند ، اما محتوا ثابت بماند ، Google می تواند سیگنال ها را هدایت کند.
  • اگر Google URL جدید را به عنوان نسخه متعارف تشخیص دهد ، می تواند سیگنال ها را هدایت کند.

از طرف دیگر ، اگر محتوای صفحه همراه با URL تغییر کند ، بعید به نظر می رسد که Google قادر به انتقال سیگنال ها باشد.

علاوه بر این ، همیشه این احتمال وجود دارد که Google URL قدیمی را متعارف ببیند ، در این صورت سیگنال ها ارسال نمی شوند.

همیشه به جای اینکه به Google بستگی داشته باشید ، تنظیمات هدایت دستی را هدف بگیرید. اگر بلافاصله تنظیم نشده باشند ، خوب است بدانید که Google ممکن است به تنهایی قادر به ارسال سیگنال باشد.

اگر صفحه قدیمی حذف شود چه می کنید؟ آیا Google هنوز می تواند سیگنال ها را ارسال کند؟

اگر منبع آن سیگنال ها از وب حذف شود ، Google نمی تواند سیگنال های رتبه بندی را ارسال کند.

اگر یک صفحه را حذف کنید و محتوای مشابه را در یک URL جدید بازنشر دهید ، تمام سیگنال های آن را از دست خواهید داد.

“در شرایطی که URL های قدیمی را حذف می کنید و فقط همان مطالب را در جای دیگری در وب سایت خود اضافه می کنید ، این چیزی است که ما در مرحله اول ، در کل اطلاعاتی را که در مورد این صفحه داریم از دست خواهیم داد ، زیرا ناگهان 404

و ما صفحه جدید را به عنوان یک چیز جدید در نظر می گیریم و اساساً می گوییم یک صفحه جدید در اینجا وجود دارد ، و هیچ ارتباطی بین صفحه قدیمی و صفحه جدید نخواهیم داشت.

این چیزی است که در آن ، در برخی موارد ، صفحه قدیمی را از فهرست خود خارج کرده و همه آن سیگنالها را از دست خواهیم داد. و اگر خیلی طولانی منتظر بمانید و بعداً ریدایرکت را اضافه کنید ، دیگر آن سیگنال ها از بین رفته اند و دیگر این هدایت هدایت نمی شود.

در آن شرایط که همه چیز را حذف می کنید و فقط آن را به مکان دیگری منتقل می کنید احتمالاً بعد از مدت زمان مشخصی – نمی دانم چه مدت طول می کشد ، این به وب سایت بستگی دارد – هیچ تغییری در اضافه کردن هدایت ها مشاهده نخواهید کرد.

و در موردی از این دست ، از نظر من ، منطقی است که شروع به افزودن تغییر مسیرها به آنجا کنیم تا مطمئن شوید که اگر مقدار کمی با این URL ها هنوز مرتبط باشد ، حداقل آن همچنان ارسال می شود. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پاسخ کامل مولر را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=wdE3ElNf4LA

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور