آیا وجود دارد؟ • Yoast

صفحه اصلی وب سایت شما اهداف مختلفی را دنبال می کند. این صفحه ای است که در آن از افراد به وب سایت خود استقبال می کنید، جایی که می خواهید مهم ترین موارد خود را برجسته کنید، و از آنجا کاربران می توانند به صفحات دیگر شما حرکت کنند. به همین دلیل مهم است که زمان کافی برای بهینه سازی صفحه اصلی خود صرف کنید. اما آیا باید صفحه اصلی خود را نیز بهینه کنید تا مطمئن شوید زمانی که مردم مهمترین کلمات کلیدی شما را جستجو می کنند نشان داده می شود؟ آیا این همان چیزی است که سئو صفحه اصلی در مورد آن است؟ این چیزی است که ما می خواهیم با این پست وبلاگ به آن بپردازیم.

منظور ما از سئوی صفحه اصلی چیست

فرآیند بهینه سازی صفحه اصلی شما برای گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری را می توان SEO صفحه اصلی نامید. در حال حاضر در اینجا کمی روی حیله و تزویر است. زیرا سئو به بهینه سازی صفحات شما خلاصه می شود تا آنها را برای کلمات کلیدی که افراد هنگام جستجوی آنلاین استفاده می کنند، رتبه بندی کنند. و اجازه دهید با آن روبرو شویم، احتمالاً می خواهید صفحه اصلی شما برای چند کلمه کلیدی که برای تجارت شما مهم هستند رتبه بندی شود.

اما مهم است که توجه داشته باشید که صفحه اصلی شما فقط یک صفحه فرود برای کلمات کلیدی اصلی شما نیست. این خیلی بیشتر است. این باید مکانی باشد که مردم با برند شما آشنا شوند و در آن ایده ای از آنچه می توانند در وب سایت شما پیدا کنند به دست آورند. این صفحه ای نیست که بخواهید آن را با محتوا پر کنید تا رتبه خود را در برخی کلمات کلیدی افزایش دهید. شما باید به طور استراتژیک در مورد محتوای صفحه اصلی خود فکر کنید و فقط آن را به عنوان یک صفحه فرود برای کلمات کلیدی خاص در نظر نگیرید.

صفحه اصلی شما بیش از یک هدف دارد

یک رویکرد خوب برای سئوی صفحه اصلی شما این است که روی بازدیدکنندگان سایت خود تمرکز کنید و برای آنها روشن کنید که وب سایت شما در مورد چیست. آنچه آنها در وب سایت شما پیدا می کنند و کسب و کار شما در مورد چیست. این نه تنها به مردم کمک می کند تا کسب و کار شما را درک کنند، بلکه به گوگل نیز می گوید که وب سایت شما در مورد چیست. که به سئوی این صفحه و به طور کلی وب سایت شما کمک می کند.

هدف صفحه اصلی شما نباید کسب رتبه بالا برای پنج کلیدواژه مهم باشد، بلکه باید صفحات اختصاصی برای آن ها ایجاد کنید و صفحه اصلی خود را بر آنچه کاربر انتظار دارد در آنجا پیدا کند متمرکز کنید. علاوه بر این، باید به عنوان یک نقطه شروع برای پیمایش آسان بقیه صفحات در وب سایت شما عمل کند. و وقتی نوبت به سئوی صفحه اصلی می رسد، باید مطمئن شوید که صفحه شما از نظر سئو درست تنظیم شده است (در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد) و موضوع کلی وب سایت شما واضح است.

اگر کلمه کلیدی مناسبی وجود دارد که می خواهید صفحه اصلی شما برای آن رتبه بندی شود، آن نام تجاری شما است. وقتی مردم کسب و کار شما را به صورت آنلاین جستجو می کنند، منطقی است که آنها را به صفحه خوشامدگویی خود هدایت کنید درست است؟ این یک تطابق خوب است، زیرا احتمالاً به هر حال در صفحه اصلی خود افراد را با کسب و کار خود آشنا خواهید کرد. این باعث می شود رتبه بندی نام تجاری خود در صفحه اصلی آسان تر و طبیعی تر باشد.

اگر نام برند شما رقابت زیادی داشته باشد چه؟

اگر وب سایت شما درست راه اندازی شده باشد و تعداد بک لینک های خوبی داشته باشید، احتمالاً صفحه اصلی شما برای نام تجاری یا برند شما رتبه بندی می شود. با این حال، یک استثنای ناگوار برای آن قاعده وجود دارد. این روزها، بسیاری از وب‌سایت‌ها نام‌های مبتنی بر کلمات کلیدی مانند «کوکی‌های کریسمس»، «درختان رشد» یا «جوراب‌های زیبا» دارند. اگر نام برند شما کلمه کلیدی باشد که افراد می توانند در گوگل استفاده کنند، تا حدودی متفاوت می شود. وب سایت های بیشتری وجود خواهند داشت که این کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند، بنابراین ناگهان شما برای نام سایت خود با رقابت روبرو می شوید.

اگر این مورد برای وب سایت شما صادق است، توصیه ما همچنان به همان صورت باقی می ماند. توصیه می کنیم صفحه اصلی خود را بر روی کاربر نهایی متمرکز کنید و بهترین تجربه ممکن را به آنها ارائه دهید. آنها را با نام تجاری خود در صفحه اصلی خود معرفی کنید و داستان کارهایی که کسب و کار شما می تواند برای آنها انجام دهد را بگویید. این امکان را برای آنها فراهم کنید که به راحتی به صفحات دیگر شما پیمایش کنند و آنچه را که در وب سایت شما پیدا خواهند کرد را مشخص کنید. تجربه کاربری عالی به گوگل می‌گوید که مردم از مرور وب‌سایت شما لذت می‌برند و معمولاً با درک موضوع وب‌سایت شما (ساختار واضح سایت، پیوندهای داخلی و محتوای متمرکز) همراه با Google همراه است. که در نهایت برای رتبه بندی شما مفید خواهد بود.

چگونه صفحه اصلی خود را برای سئو بهینه کنیم

همانطور که قبلا ذکر شد، سئوی صفحه اصلی بهینه سازی صفحه اصلی شما برای چند کلمه کلیدی مهم نیست. شما می توانید تصمیم بگیرید که نام تجاری خود را به عنوان کلیدواژه کانونی تنظیم کنید، اما ما توصیه نمی کنیم تمام تلاش خود را صرف دریافت آن گلوله سبز در صفحه اصلی خود کنید.

سئوی صفحه اصلی باید بر روی دو چیز متمرکز شود: به گوگل بگویید که وب سایت شما در مورد چیست و بهینه سازی فنی تر SEO. به عناصر فنی مانند تنظیم توضیحات متا، استفاده صحیح از سرفصل ها و همچنین سرعت و تجربه کاربری فکر کنید. در اینجا، ما مهمترین عناصر سئو صفحه اصلی را که می توانید روی آنها کار کنید، فهرست می کنیم:

  • عنوان صفحه خود را بر روی نام تجاری یا محصول اصلی خود متمرکز کنید.
  • از سرفصل های دیگر در صفحه استفاده کنید و از آنها به ترتیب درست استفاده کنید.
  • یک لوگوی قابل تشخیص در گوشه سمت چپ بالا برای نام تجاری اضافه کنید.
  • یک توضیحات متا اضافه کنید که بازدید کننده را به وب سایت شما دعوت کند.
  • صفحه اصلی / منو / پاورقی خود را با میلیون ها پیوند شلوغ نکنید. آن را روی مهمترین صفحات خود متمرکز کنید.
  • استفاده از تصاویر را با متن و چند فراخوان مهم متعادل کنید.
  • مطمئن شوید که متن جایگزین مناسب را به تصاویر صفحه اصلی خود اضافه کنید.
  • اگر برای کسب و کار شما منطقی است، جزئیات تماس، دکمه های اجتماعی و/یا اشتراک خبرنامه خود را اضافه کنید.
  • در صورت وجود، یک نوار جستجو اضافه کنید تا به افراد کمک کنید در بقیه صفحات شما پیمایش کنند.
  • روی سرعت سایت کلی وب سایت و صفحه اصلی خود کار کنید.
  • همیشه روی تجربه کاربر تمرکز کنید، به خصوص اکنون که یک عامل رتبه بندی است.
  • تجربه تلفن همراه را فراموش نکنید زیرا افراد بیشتری از سایت شما در دستگاه تلفن همراه بازدید می کنند.
  • EAT (تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن) خود را به نمایش بگذارید.

این چک لیستی است که می تواند به شما در تجزیه و تحلیل و بهینه سازی صفحه اصلی خود کمک کند، اما البته، بسیاری از موارد ذکر شده را می توان در صفحات دیگر شما نیز اعمال کرد. می دانیم که زیاد به نظر می رسد، اما به یاد داشته باشید: رم در یک روز ساخته نشد. لازم نیست همه چیز را فوراً درست کنید. این در مورد کار به سمت یک صفحه بهینه و تمرکز بر اولویت های مناسب است.

فقط به یاد داشته باشید که صفحه اصلی شما بسیار بیشتر از یک نقطه ورودی برای مهمترین کلمات کلیدی شما است. وقتی صفحه اصلی شما بهینه شود، بین شما و مشتری بالقوه شما اعتماد ایجاد می کند و به آنها کمک می کند تا درک درستی از کسب و کار شما داشته باشند. که به نوبه خود به گوگل کمک می کند تا درک درستی از وب سایت شما داشته باشد و اینکه چرا باید صفحات شما را رتبه بندی کند.

بیشتر بخوانید: بهینه سازی صفحه اصلی »

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور