جوانب مثبت و منفی توسعه کد پایین

عکس پروفایل نویسنده

@رمزگذارهاشرکت Brocoders

ما یک شریک فنی برای راه اندازی از MVP تا Exit هستیم

در اکوسیستم تجاری پویا و سریع امروز ، رویکرد توسعه سنتی اغلب وقت گیر است و نیاز به سرمایه گذاری زیادی دارد. علاوه بر این ، برای انجام برنامه نویسی به افراد حرفه ای بسیار ماهر و باتجربه نیاز دارید.

در طرف مقابل سکه ، اخیراً بسیاری از روندهای دیجیتالی رونق گرفته اند ، از جمله رابط های ساده شده که می توانند به کاربران کمک کنند تا سریعاً برنامه های سفارشی را با حداقل کدگذاری دستی بسازند و راه اندازی کنند. این عوامل ، همراه با این واقعیت که هر شرکتی برای ساده سازی و اتوماسیون فرآیندهای خود تلاش می کند ، باعث رونق سیستم عامل های کم کد و بدون کد شد.

محبوبیت توسعه برنامه های کم کد این روزها جذابیت مناسبی پیدا کرده است – طبق گفته گارتنر ، پیش بینی می شود کد کم شامل شود بیش از 65٪ توسعه برنامه ها تا سال 2024.

با این وجود ، راه حل های کد پایین آنقدرها که فکر می کنید عالی نیستند. در این راهنمای کوتاه ، ما می خواهیم ویژگی های اصلی و مشکلات این روش را برجسته کنیم.

Low Code چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست ، کم کد یک روش توسعه نرم افزار است که در آن می توانید برنامه هایی با کدگذاری کم ایجاد کنید. همانطور که گفته شد ، ابزارهای اتوماسیون کد پایین ، محیط توسعه یکپارچه (IDE) بصری هستند که برای توسعه سریع برنامه طراحی شده اند. این…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور