خدمات میزبانی شده Crypto چیست و چرا Elon Musk از آنها متنفر است؟

عکس پروفایل نویسنده

در تاریخ 10 فوریه ، مدیر عامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس ، ایلان ماسک از طریق توییتر نامیده می شود بر روی مردم برای جلوگیری از خدمات میزبانی شده ، هر آنچه که لازم باشد.

از مسك به طور مطلوبي در a نام برده شد توییت از سرویس کیف پول ارز رمزنگاری شده Freewallet.

مدیر عامل تسلا سپس به توییت آنها پاسخ داد با “برنامه شما بمکد“و کمی بعد اضافه که “از هر کیف پول رمزنگاری شده ای که کلیدهای خصوصی شما را در اختیار شما قرار نمی دهد باید به هر قیمتی که شده پرهیز کنید“” این اولین باری نبود که کسی راه حل های امنیتی متمرکز را نقد می کند.

اصل “نه کلیدهای شما ، نه سکه های شما” همیشه در جامعه ارزهای رمزپایه محبوب بوده است. با این حال ، محبوبیت این احساس از تعداد راه حل های میزبان خارج نشده است و به نظر نمی رسد از محبوبیت آنها کاسته باشد.

خدمات میزبانی شده چیست؟

کیف پول های رمزنگاری شده که “کلیدهای خصوصی شما را به شما نمی دهند” نمونه ای از راه حل های میزبانی شده هستند – خدماتی که امنیت حساب حساب های مشتری ، وجوه و غیره را بر عهده دارند. این سرویس ها می توانند امنیت درجه یک را برای سرورها ، وجوه و داده ها و همچنین اتصال بدون خرابی. سرویس های میزبان وظیفه تهیه نسخه پشتیبان را نیز بر عهده دارند. اگر مشتری رمز ورود یا پین خود را فراموش کند ، با تماس با نمایندگان سیستم عامل می تواند دسترسی خود را بازیابی کند.

بعضی از مردم منابع کافی برای انجام همه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور