چگونه می توان یک وبلاگ به وب سایت Wix خود اضافه کرد و JavaScript را از طریق Velo ویرایش کرد

عکس پروفایل نویسنده

@اوتگویمآگوست کیم

فقط یک توسعه دهنده وب دیگر تنها در دنیای تنها زندگی می کند … وب گسترده

ویرایش عناصری مانند یک ژورنال یا وبلاگ در سایت Wix شما بسیار سخت است! همه شما باید انجام دهید این است که به ویرایشگر کد Velo بروید. به شرطی که از طراحی وب یا نحوه انجام برنامه نویسی اساسی اطلاع داشته باشید ، می توانید منوی کشویی Velo را انتخاب کنید ، یا می توانید از ویرایشگر بدون کد Wix استفاده کنید. در این آموزش ، من به شما نشان خواهم داد که چگونه این کار را با هر دو انجام دهید.

ویرایشگر گرافیکی

استفاده از ویرایشگر گرافیکی فوق العاده ساده است! این منو دارای یک وبلاگ داخلی است که می توانید به سایت خود اضافه کنید ، توسط Wix مدیریت می شود و می توانید وبلاگ های خود را با استفاده از داشبورد Wix ارسال کنید. همانطور که در زیر مشاهده می شود ، مدیریت آن به همان آسانی است که ارسال آن ، به راحتی روی یک مجموعه دکمه ای آسان است!

سهولت استفاده در این مورد برای وبلاگ نویسان تازه کار و وبلاگ نویسان بسیار مفید است ، زیرا وبلاگ نویسی ویدیویی را نیز امکان پذیر می کند! می توانید تصاویر را بارگذاری کنید ، همانطور که می توانید ویدیو را بارگذاری کنید این قطعاً چیزی است که برای کسی که نمی تواند به خوبی کد JavaScript را کد کند ، مانند خودم مفید است.

من به ویرایشگر گرافیک 10/10 می دهم.

ویرایش کد جاوا اسکریپت با Velo

صادقانه بگویم ، من به سختی می توانم یک ماشین حساب در JavaScript بسازم. اما من دریاهای Stack را جستجو کردم ، زیر جزایر گوگل را جستجو کردم و درب زبان برنامه نویسی Oracle را بلند کردم.

من راه حل مشخصی پیدا نکردم ، با این حال …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور