آیا سیاست فناوری را بهبود می بخشد؟ | هکر ظهر

تصویر
عکس پروفایل ظهر هکر جک بورهام

جک بورهام

من یک نویسنده مستقل و تولید کننده محتوا هستم. می توانید کارهای من را در وب سایت من jackboreham.com بررسی کنید

در این پست Slogging، تیم Hackernoon در مورد اینکه چگونه سیاست بر فناوری تأثیر می‌گذارد و چگونه امور سیاسی ممکن است بر فناوری در آینده تأثیر بگذارد، بحث می‌کنند. سیاست و تکنولوژی در هم تنیده شده اند. این پست slogging در مورد این موضوع با جزئیات بیشتری صحبت می کند.

این رشته Slogging توسط جک بورهام، مونیکا فریتاس، دانیل، امی شاه، الن استیونز و لیمارک آمبالینا در کانال رسمی #فناوری اسلاگینگ رخ داده است و برای خوانایی ویرایش شده است.

فناوری همیشه بر سیاست تأثیر داشته است. فکر می‌کنید فناوری در آینده چگونه بر سیاست تأثیر خواهد گذاشت؟ برای زمینه و ایده، این مقاله را بررسی کنید

جک بورهام: سلام، موضوع عالی. وقتی برای کشور خودم صحبت می کنم، دیدم که چگونه فناوری به طور کلی و رسانه های اجتماعی به طور خاص در افکار عمومی تفاوت ایجاد کرده اند. به عنوان مثال، احزاب راست افراطی یا چپ در حال رشد هستند، زیرا آنها اکنون به بستر وسیع تری برای گسترش ایدئولوژی های خود دسترسی دارند، نه فقط تلویزیون یا روزنامه ها و تجمعات مانند گذشته. به عنوان مثال، توییتر مرکز بسیاری از بحث های سیاسی برای نشان دادن حمایت یا نارضایتی است.

به علاوه، همه‌گیری این سوال را مطرح کرد رای الکترونیکی، مزایا و خطرات احتمالی پشت آن. جالب خواهد بود که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور