آیا آماده پیوستن به یک گروه کوهورت هستید؟ Google FLoC را منتشر می کند

با محافظت از حریم خصوصی اضافی Mozilla ، از کل کوکی ها و DuckDuckGo ، ما منتظر بوده ایم تا ببینیم هنگام مرور چگونه Google برای تماس با حریم خصوصی بیشتر به تماس ها پاسخ می دهد.

برخی از کاربران اینترنت ایده جمع آوری و استفاده از داده های خود را دوست ندارند. در مقابل ، تبلیغ کنندگان برای ارائه تبلیغات شخصی شده به مخاطبان ، به اطلاعات اشخاص ثالث اعتماد می کنند تا احتمال تبدیل را افزایش دهند.

حریم خصوصی و شخصی سازی

چگونه Google قرار است این دو را متعادل کند؟

Google درباره ابزارهای شخص ثالث نظر می دهد

در ژانویه 2021 ، سوزان ونوگراد در مورد Federated Leaning of Cohorts یا “FLoC” آخرین فن آوری Google برای جایگزینی مجموعه کوکی ها در Chrome و بخشی از ابتکار جعبه خصوصی حریم خصوصی آن بحث کرد.

“FLoC یک رویکرد جدید در تبلیغات مبتنی بر علاقه است که هم حریم خصوصی را بهبود می بخشد و هم به ناشران ابزاری را می دهد که برای مدل های تجاری تبلیغاتی مناسب نیاز دارند.”

امروز در طبیعت رها می شود.

یا حداقل آزمایش آن.

گزینه جایگزین کوکی با برنامه های توسعه جهانی در دسترس درصد کمی از کاربران در ایالات متحده ، استرالیا ، نیوزیلند ، فیلیپین ، مکزیک ، ژاپن ، هند ، اندونزی ، کانادا و برزیل قرار خواهد گرفت.

کاربرانی که در این کشورها می خواهند در دوره آزمایشی شرکت کنند ، اگر قبلاً این تنظیمات را انجام داده باشند ، باید کوکی های شخص ثالث را در Chrome رفع انسداد کنند.

هر کسی که نمی خواهد درگیر شود می تواند از آوریل با استفاده از تنظیمات Chrome خود انصراف دهد.

محافظت از حریم خصوصی FLoC

گوگل در مورد FLoC صحبت می کند

به جای تبلیغ برای افراد ، ناشران برای گروه های مختلف تبلیغ می کنند ، گروهی از گشت و گذار در اینترنت که سابقه مرور مشابهی دارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در حالی که کاربران اینترنت به حرکت آنلاین خود ادامه می دهند ، گروه آنها بر اساس فعالیت هایشان تغییر می کند.

این تفاوت با روند قبلی چیست؟

به جای اینکه ناشران بتوانند افراد را هنگام پرش از وب سایت به وب سایت دیگر “دنبال” کنند ، سابقه مرورگر یک فرد در FLoC نگهداری می شود و با هیچ کس ، حتی Google به اشتراک گذاشته نمی شود.

این ابزار باید کمی تعادل بیشتری ایجاد کند ، زیرا همه ، از جمله محصولات تبلیغاتی Google ، از سطح دسترسی یکسانی برخوردار هستند.

واجد شرایط بودن گروه

یک گروه نخواهد اگر شامل سابقه بازدید از سایت های دارای موضوعات حساس با نرخ بالا باشد ، واجد شرایط تبلیغات می باشید.

به نظر می رسد این مورد در وب سایت هایی اعمال می شود که ناشران از استفاده آنها به عنوان بخشی از تبلیغات شخصی محدود شده بودند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بنابراین ، گروه هایی که به طور مرتب به وب سایت هایی مراجعه می کنند که در گروه های زیر قرار می گیرند ، برای ناشران واجد شرایط دسترسی نخواهند بود:

  • سختی های شخصی.
  • هویت و اعتقاد.
  • علاقه جنسی.
  • دسترسی به فرصت ها.

Google وب سایت حریم خصوصی Sandbox را راه اندازی می کند

گوگل همچنین وب سایتی را راه اندازی کرده است که اطلاعاتی در مورد ابتکاراتی را که برای ارائه آرامش خاطر در مورد حریم خصوصی کاربران سرویس ارائه می دهد ارائه می دهد.

ابتکارات فعلی عبارتند از:

  • جلوگیری از ردیابی هنگام مرور اینترنت.
  • حفظ وب باز
  • کمک به ناشران در ساختن سایتهایی که به حریم خصوصی کاربران احترام می گذارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر ناشر ، تبلیغ دهنده ، توسعه دهنده یا بخشی از یک شرکت فناوری تبلیغات هستید ، از شما دعوت می شود که در بحث مشارکت کنید.

با وجود راه اندازی ، FLoC هنوز در حال توسعه است و می تواند براساس تجربه و بازخورد کاربر پیشرفت کند.

اطلاعیه کامل را می توان در اینجا یافت.
از وب سایت حریم خصوصی Sandbox Google در اینجا بازدید کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور