YouTube تبلیغات صوتی را برای دسترسی به شنوندگان موسیقی و پادکست راه اندازی می کند

YouTube نوع جدیدی از واحد تبلیغات مبتنی بر صدا را برای دسترسی به افرادی که از این پلتفرم به عنوان پخش کننده موسیقی و پادکست خود استفاده می کنند ، راه اندازی کرده است.

تبلیغات صوتی ممکن است برای یک وب سایت متخصص در ویدئو بسیار عجیب به نظر برسد ، اما یوتیوب می گوید کاربران بیشتر از محتوای صوتی محور استفاده می کنند.

“خواه فشار برای تمرین در اتاق نشیمن قبل از شام باشد ، برای رسیدن به پادکست یا گوش دادن به یک کنسرت مجازی در یک جمعه شب ، مردم بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانند و به YouTube روی می آورند.

برای کمک به شما در زمینه متناسب سازی رسانه و رویکرد خلاقانه خود در مورد شیوه های مختلف مصرف کنندگان با YouTube ، تبلیغات صوتی را معرفی می کنیم … “

به عنوان اولین قالب تبلیغات این شرکت و بدون م componentلفه ویدیویی ، این قلمرو ثبت نشده برای YouTube است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در صورت اجرای هرگونه فعالیت پادکست ، ممکن است مارک ها با تبلیغات صوتی آشنا باشند ، اگرچه این برای بسیاری از تبلیغ کنندگان YouTube نیز ممکن است اولین باشد.

YouTube تأکید می کند که چگونه تبلیغات صوتی برای کانال های موسیقی کاملاً مناسب است ، هرچند من معتقدم که توانایی قابل توجهی برای درگیر کردن سایر مخاطبان نیز وجود دارد.

ابتدا بیایید ببینیم YouTube در اطلاعیه خود چه می گوید ، و سپس در پایان یک مورد استفاده کننده امیدوار کننده را پیشنهاد می کنم.

تبلیغات صوتی YouTube چیست؟

تبلیغات صوتی با ارسال صدا توسط پیام مشخص می شوند در حالی كه یك تصویر ثابت یا انیمیشن ساده روی صفحه نمایش داده می شود.

پس از ماه ها آزمایش آلفا ، یوتیوب دریافت که بیش از 75 درصد از فعالیت های تبلیغاتی صوتی اندازه گیری شده باعث افزایش قابل توجه آگاهی از برند می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تبلیغات صوتی اکنون در مرحله بتا هستند و به صورت CPM در Google Ads و Display & Video 360 در حراج در دسترس هستند.

کمپین های صوتی گزینه های هدف گذاری مخاطبان ، استراتژی های پیشنهاد قیمت را به تبلیغ دهندگان ارائه می دهند. و قابلیت اندازه گیری Brand Lift به عنوان کمپین های ویدیویی YouTube.

تبلیغ کنندگان با تبلیغات صوتی به چه کسی می توانند دسترسی پیدا کنند؟

YouTube در درجه اول با تأکید بر امکان دستیابی به شنوندگان موسیقی ، تبلیغات را در تبلیغات صوتی می فروشد.

YouTube می گوید جریان ویدئو موسیقی در همه زمان ها بالاترین است. بیش از 50 درصد بینندگان ورود به سیستم که محتوای موسیقی را در یک روز مصرف می کنند ، بیش از 10 دقیقه محتوای موسیقی مصرف می کنند.

جستجو برای هنرمندان ، گروهها و آهنگ ها در این لیست غالب است جستجوی برتر YouTube امسال – 57 مورد از 100 جستجوی برتر مربوط به موسیقی است.

علاوه بر ضبط های استودیویی ، YouTube به سرعت در حال تبدیل شدن به مقصدی برای اجرای موسیقی زنده است.

با ادامه لغو رویدادهای حضوری در سراسر جهان ، طرفداران موسیقی برای رفع کنسرت خود به سیستم عامل هایی مانند YouTube و Twitch روی آورده اند.

برگزار کنندگان این رویداد در تابستان گذشته مجموعه های پر ستاره ای را با مجموعه ای از جشنواره های موسیقی مجازی به YouTube آوردند.

حتی با پایان یافتن فصل جشنواره ، هنوز می توانید نوازندگانی را ببینید که در هر شب از راحتی خانه آنها اجرای زنده دارند.

بسیاری از کاربران این جریانات را در پس زمینه روشن می کنند همانطور که با یک ایستگاه رادیویی کار می کنند ، این بدان معناست که تبلیغات صوتی بی جا نیستند.

موسیقی بارزترین مورد برای تبلیغات صوتی است و ثابت شده است که در سیستم عامل هایی مانند Spotify و SoundCloud به خوبی کار می کند ، اما تنها گزینه برای تبلیغ کنندگان نیست.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

یکی دیگر از موارد استفاده بالقوه

هیچ سوالی در مورد افزایش محبوبیت موسیقی در YouTube وجود ندارد. با این حال ، این تنها نوع محتوای مبتنی بر صدا نیست که کاربران مصرف می کنند.

طبق همان مطالعه ای که قبلاً به آن اشاره کردم ، اصطلاح “ASMR” بیش از هر هنرمند موسیقی (جدا از گروه Kpop BTS) بیشتر جستجو می شود.

ASMR دومین جستجوی محبوب YouTube در ایالات متحده (جستجوهای 3.2 میلیون نفر) و سومین مورد محبوب ترین جستجو در سراسر جهان (جستجوهای 13.9 میلیون نفر) است.

قرار دادن تبلیغات در فیلم های ASMR بسیار مشکل است ، زیرا این تبلیغات برای کمک به افراد در استراحت یا خوابیدن ایجاد شده اند.

هیچ چیز کاملاً مزاحم تبلیغات با صدای بلند در وسط ویدئوی ASMR نیست و اکثر کانال های ASMR به همین دلیل از تبلیغات میان رو انصراف می دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با این حال ، معتقدم کانال های ASMR اگر به صورت صوتی گفتاری نرم تحویل داده شوند ، برای تبلیغات در اواسط روز بازتر خواهند بود.

پتانسیل زیادی در آنجا وجود دارد ، زیرا محتوای ASMR به طور محسوسی در مقایسه با سایر انواع ویدیوهای YouTube کم درآمد است.

برای تبلیغ کنندگانی که قصد دارند کمپین های تبلیغاتی صوتی را اجرا کنند ، معتقدم که هدف قرار دادن تبلیغات برای طرفداران ASMR بسیار کم است.

فقط مقداری غذا برای فکر کردن.

جزئیات بیشتر در مورد تبلیغات صوتی YouTube را می توان در صفحه پشتیبانی رسمی یافت.

منبع: Google Ads & Commerce Blog

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور