Google 16 آمار در مورد خریداران تعطیلات از طریقMattGSouthern

به اشتراک می گذارد .jpeg “class =” ff-og-image-inserted “>

Google 16 آمار در مورد خریداران تعطیلات را در یک سند جدید با جزئیات تغییرات اخیر در رفتار مصرف کنندگان به اشتراک می گذارد.

در حالی که تعطیلات ممکن است امسال کمی متفاوت به نظر برسد ، این هنوز یک فصل از تقاضای اوج و زمان حساس برای ارتباط مشاغل با مشتریان است.

راهنمای 27 صفحه ای Google شامل بیش از ده مورد از داده های مفید برای کمک به بازاریابان برای رسیدن به این هدف است. جذاب ترین مصرف کنندگان سال.

بیایید ابتدا با مشاهده آمار مربوط به رفتار جستجو شروع کنیم.

رفتار جستجوی Google در خریدهای تعطیلات

در سراسر راهنما مراجع Google یک تعداد عبارات جستجو که محبوبیت آنها زیاد است.

  • جستجو برای “بهترین” مقرون به صرفه در سراسر جهان با بیش از 60 سال رشد کرده است -ساله. < / li>
  • جستجوهای “خرید آنلاین مد” 600٪ بیشتر از سال است.
  • جستجوهای “” فروشگاه های اینترنتی پوشاک “ نسبت به سال گذشته در سطح جهانی <100٪ افزایش یافته است.
  • جستجوهای” “موجود در نزدیکی من” رشد کرده است < قوی> بیش از 100٪ در سطح جهانی سال به سال.
  • جستجوها برای “” وانت حاشیه “ سالانه در جهان بیش از 3000٪ رشد کرده است بیش از سال.
  • جستجو برای “” حمایت از مشاغل محلی “ نسبت به سال گذشته بیش از 20،000٪ رشد داشته است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Takeaways

این آمار نشان می دهد که هجوم مشتری ها امسال در حال خرید لباس آنلاین هستند.

داده ها همچنین ممکن است نشانه ای از میزان تمایل مردم به خرید در فروشگاه.

لباس به طور سنتی یک محصول بوده است مردم دوست دارند قبل از تعهد به خرید ، شخصاً ببینند. اکنون ، داده های جستجو نشان می دهد مصرف کنندگان راحت تر خرید لباس آنلاین را انجام می دهند.

به نظر می رسد مصرف کنندگان در این سال از قیمت بالاتری آگاه هستند ، این امر با افزایش جستجوی “بهترین قیمت مناسب” مشهود است.

آنچه قابل توجه است این است که مشتریان چقدر در رابطه با حمایت از مشاغل محلی اختصاص دارند. 20،000٪ افزایش در جستجوها!

مشتریان همچنین به طور فعال بدنبال محصولات “موجود در نزدیکی من” هستند و ظاهراً به خوبی با وانت حاشیه سازگار می شوند.

مشاغل محلی باید توجه داشته باشند این ، زیرا اگر گزینه انتخاب حاشیه رانندگی نداشته باشند ، ممکن است در فروش خود ضرر کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مشتریان می خواهند محلی خرید کنند – اما آنها می خواهند به صورت آنلاین خرید کنند و خرید خود را از محدوده خارج کنند. انجام این کار را برای آنها آسان کنید.

با استفاده از قدیمی ، با جدید

بر اساس داده های نظرسنجی Google ، خریداران تعطیلات از رفتار قدیمی خود تغییر می کنند و با زندگی سازگار می شوند. در سال 2020.

  • 69٪ خریداران آمریکایی قصد دارند بیشتر از سالهای گذشته برای تعطیلات خرید آنلاین کنند (با تعداد بیشتری از افراد آنلاین برای مرور و خرید برای اولین بار .)
  • بیش از 50٪ از خریداران آمریکایی مورد نظر سرویس خرید جدید برای اولین بار در سال جاری.
  • بیش از از هر ده نفر خریداران آمریکایی امسال برای اولین بار برنامه خرید جدید را امتحان کردند.
  • 70٪ از خریداران آمریکایی گفتند که آنها می توانند خرید از خرده فروشان جدید را باز کنند.

خریدها / span >

خریداران امروز از تغییر دادن بیزار نیستند. اگرچه همه گیری ممکن است تجربه خرید را مختل کند ، اما این امر مانع از یافتن گزینه های جدید برای افراد نخواهد شد.

همانطور که داده ها نشان می دهد ، مشتریان با استفاده از سرویس ها و برنامه های مختلف خرید راحت هستند. حتی بسیاری از آنها با خرید از خرده فروشان جدید کاملاً خوب هستند.

این به عقیده قبلی من در مورد مشاغل محلی نیاز به ارائه وانت در حاشیه باز می گردد. اگر تجارت شما برای تأمین نیازهای خریداران امروزی تکامل نیافته است ، آنها کاملاً خوشحال هستند که به جاهای دیگر مراجعه می کنند.

خرید رفتار خریداران تعطیلات

این مجموعه آمار بعدی بر روی جابجایی قابل توجه در قصد مشتری.

  • 62٪ خریداران آمریکایی زودتر تعطیلات را شروع می کنند برای جلوگیری از موجود نبودن کالاها.
  • 46٪ خریداران آنلاین ایالات متحده از خرده فروشان انتظار تخفیف را دارند.
  • 77٪ تعطیلات ایالات متحده خریداران گفتند ایده های مربوط به هدیه را بصورت آنلاین مرور نمی کنند ، داخل فروشگاه نیست
  • 46٪ خریداران آمریکایی مورد نظر موافقت کردند که “من تلاش عمدی می کنم تا از مشاغلی که با ارزشهای من مطابقت دارند خرید کنم.”
  • 66٪ ایالات متحده مشتریانی که قصد دارند در این فصل تعطیلات خرید خود را انجام دهند ، گفتند بیشتر در مشاغل کوچک محلی خرید کنند.

غذاهای آماده

یک موضوع تکرار شونده در کل داده های ارائه شده در راهنمای Google ، تغییر قصد مشتری نسبت به خرید محلی است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مشتریان بدون شک از سختی هایی که مشاغل محلی در طی همه گیری می بینند آگاه هستند ، و به نظر می رسد که به دنبال راه هایی برای بازگرداندن جامعه خود هستند.

بسیاری از مشتریان همچنین به طور فعال به دنبال خرید از مشاغل متناسب با ارزش خود هستند.

این امر نیاز به ایجاد را تقویت می کند. یک مارک قوی برای جلب نظر خریداران امروزی.

کدهای تخفیف به سرعت در خرده فروشی آنلاین تبدیل به یک انتظار می شوند. این بدان معنا نیست که شما باید فروش انفجاری را ارائه دهید – حتی چیزی مانند حمل و نقل رایگان نیز می تواند کمک زیادی کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فصل خرید تعطیلات 2020 ، به راهنمای Google در اینجا مراجعه کنید (پیوند PDF). < / p>

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  Search Analytics API اکنون از Discover، Google News و Regex | پشتیبانی می‌کند وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل