Google FloC Explained: راهنمایی برای بازاریابان

در حالی که آزمایش FLoC بطور رسمی در حال انجام است ، ما همه آنچه را که در مورد FLoC می دانیم جمع آوری کرده ایم: این چیست ، چگونه متفاوت است و تبلیغ کنندگان می توانند برای تهیه چه کاری انجام دهند.

FLoC چیست و چرا این تغییر اتفاق می افتد؟

حریم خصوصی همچنان که به تبلیغات دیجیتال مربوط می شود به عنوان یک مسئله مهم مطرح می شود. سیستم عامل های تبلیغاتی و مرورگرها به طور یکسان اقداماتی در جهت بهبود شفافیت و حفظ حریم خصوصی انجام می دهند. مرورگرهای دیگر اقدامات محافظت از حریم خصوصی را انجام داده اند و اکنون این روش Google برای پاسخ دادن به همان نگرانی ها است.

گوگل اعلام کرده بود که آنها دیگر از کوکی های شخص ثالث پشتیبانی نخواهند کرد اما همچنین نیاز به ایجاد راه حل های تبلیغاتی با هدف دور زدن بسترهای تبلیغاتی از توسعه سایر روش های تهاجمی برای ردیابی – مانند انگشت نگاری – دارند. نتیجه این تلاشها آموزش فدراسیون کوهورتها یا به اختصار “FLoC” بود.

با FLoC ، به جای اینکه کوکی های منفرد در سطح فردی جمع شوند و از سایت ها به سیستم عامل منتقل شوند ، داده های مرور در هر مرورگر جداگانه ای زندگی می کنند. سپس FLoC بر اساس داده های مرورگر ، مرورگرهای منفردی را به گروه های بزرگتر (یا گروه های) متشکل از هزاران کاربر اختصاص می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“گروه ها پویا هستند و در طول آزمایش اولیه هر هفت روز به روز می شوند.

با تغییر رفتار مرور یک شخص ، مرورگر وی را به گروه دیگری از FLoC اختصاص می دهد که منافع آن را منعکس می کند.

به عنوان مثال ، در یک مرحله ممکن است در یک گروه FLoC با هزاران نفر دیگر که اخیراً از وب سایت های مربوط به باغبانی و سفر به خارج از کشور بازدید کرده اند ، باشند و سپس در یک زمان دیگر می توانند در گروهی از افرادی باشند که اخیراً از سایت ها بازدید کرده اند در مورد لوازم هنری و آشپزی. ” – جینی ماروین ، رابط محصولات Google Ad

این تفاوت با روند قبلی چیست؟

نکته مهم از نظر حریم خصوصی این است که بنابراین سابقه مرور فردی کاربران دیگر به اشتراک گذاشته نمی شود.

به جای اینکه ناشران بتوانند افراد را هنگام پرش از وب سایت به وب سایت دیگر “دنبال” کنند ، سابقه مرورگر یک شخص در FLoC نگهداری می شود و با کسی ، حتی Google به اشتراک گذاشته نمی شود.

این داده ها قبلاً به گزینه های هدف گیری برای تبلیغ کنندگان در قالب مخاطبان وابسته و مخاطبان بازار دامن می زد و همچنین به ردیابی تبدیل کمک می کرد ، بنابراین تبلیغ کنندگان به طور طبیعی درباره انتظارات و نحوه آماده سازی س questionsال می کنند. قبل از پرداختن به این موضوع ، بیایید برخی از فشارهایی را که FLoC از صنعت به طور گسترده دریافت می کند ، پوشش دهیم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چرا FLoC یک رپ بد بدست می آورد؟

شما ممکن است مقالاتی را درباره سازمانهای دیگر بخوانید که ایده FLoC را عقب می اندازند. به یاد دارید که چگونه ذکر کردم که Google FLoC را به عنوان وسیله ای برای ایجاد تعادل در مورد حریم خصوصی و نیازهای تبلیغ دهنده پیشنهاد می کند؟

مخالفان معتقدند که FLoC نگرانی های جدیدی در مورد حریم خصوصی ایجاد می کند زیرا هنوز هم می تواند با اشکال ردیابی تهاجمی تری (مانند اثر انگشت) که هدف آن دور زدن است ، جفت شود.

با در نظر داشتن این مسئله ، ممکن است کسی مسیر ردیابی تهاجمی تری را ادامه دهد و سپس اطلاعات FLoC را بالای آن لایه بندی کند و در نهایت با دید بسیار دانه تری نسبت به قبل پیچیده شود.

مسئله دیگر این است که ، اگرچه مرورگر فقط به عنوان بخشی از یک گروه بزرگتر ، داده ها را با سایت های جداگانه به اشتراک می گذارد ، اما برخی از این سایت ها توانایی شناسایی کاربران خاص را دارند (به عنوان مثال افرادی که وارد سیستم می شوند یا خرید می کنند). بنابراین ، هنوز می توان داده های کاربر فردی را یاد گرفت و سپس از آن داده ها برای نتیجه گیری در مورد گروه بزرگتر استفاده کرد. این امکان وجود دارد که در نهایت داده ها در مقیاس بزرگتری تبادل شوند.

“قدرت هدف ، قدرت تبعیض است. طبق تعریف ، تبلیغات هدفمند به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد که به برخی از افراد دسترسی داشته باشند در حالی که دیگران را مستثنی می کنند. برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی می تواند اعلانات شغلی یا پیشنهادات وام را به راحتی تبلیغ تبلیغ کفش ببیند ، ممکن است از یک سیستم هدف گذاری استفاده شود. “- بنت سایفرز ، بنیاد مرز الکترونیکی

در حالی که Google Ads برای اطمینان از عدم وجود تبعیض ، خط مشی ها و بررسی هایی را در بستر مدیر تبلیغات انجام می دهد ، زیرا FLoC محصولی از Chrome است – نه Google Ads – مهم است که بخاطر داشته باشید که این امر به داده های سایر مدیران تبلیغات کمک می کند بنابراین این یک نگرانی شایسته است

صلاحیت همگروهی – چه کسی قابل پیگیری است؟

یک گروه نخواهد اگر شامل سابقه بازدید از سایت های دارای موضوعات حساس با نرخ بالا باشد ، واجد شرایط تبلیغات می باشید.

به نظر می رسد این مورد در وب سایت هایی اعمال می شود که ناشران از استفاده آنها به عنوان بخشی از تبلیغات شخصی محدود شده بودند.

بنابراین ، گروه هایی که به طور مرتب به وب سایت هایی مراجعه می کنند که در گروه های زیر قرار می گیرند ، برای ناشران واجد شرایط دسترسی نخواهند بود:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • سختی های شخصی.
  • هویت و اعتقاد.
  • علاقه جنسی.
  • دسترسی به فرصت ها

انتشار عمومی FloC

گروه های ایجاد شده توسط FloC برای آزمایش عمومی در دسترس خواهند بود. آزمایش مقدماتی در ماه مارس آغاز شد و گوگل اعلام کرد که آزمایشات تبلیغاتی اکنون به طور رسمی در حال انجام است.

یک نامه سفید برای توسعه دهندگان منتشر شده است که نحوه اجرای شبیه سازی های خود را ارائه می دهد ، که در اینجا می توانید پیدا کنید.

تبلیغ کنندگان چگونه می توانند آماده شوند؟

آزمایشات اولیه گوگل درباره FLoC نشان داد که عملکرد آن مشابه مخاطبان In-Market و Affinity است ، بنابراین امید این است که تبلیغ کنندگان عملکردی مشابه آنچه قبلاً عادت کرده اند را مشاهده کنند.

“هنوز کار و آزمایش وجود دارد که باید انجام شود ، اما هدف این است که ضمن ارائه اولویت به حریم خصوصی کاربر ، نتایج تبلیغات و درآمدزایی ناشران را ارائه دهیم.” – جینی ماروین ، رابط محصولات تبلیغاتی گوگل

به یاد داشته باشید که کوکی های شخص ثالث نیز از بین می روند اما کوکی های شخص اول از بین نمی روند. به عنوان یک تازه کردن سریع:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • کوکی های شخص اول آن دسته از کوکی هایی هستند که توسط وب سایت فعلی که کاربر از آن بازدید می کند تنظیم شده است. این اجازه می دهد دامنه ای که بازدید کننده ای در حال مرور آن است ، داده های تجزیه و تحلیل و مجموعه موارد دیگری را که می توانند از تجربه کاربر بهره مند شوند مانند ذخیره کردن کاربر در سیستم به سیستم وارد شده یا سبد خرید وی را ذخیره کنید حتی اگر به سیستم وارد نشوند ، ذخیره کند.
  • کوکی های شخص ثالث توسط شخص ثالث تنظیم می شود تا رفتار کاربر را در سایت ها ردیابی کند. به عنوان مثال ، کوکی های شخص ثالث برای ردیابی و ارائه تبلیغات به افراد هنگام پیمایش در سایت های ناشر در Google Display Network استفاده می شوند.

داده های شخص اول از هر زمان دیگری ارزش بیشتری دارند. آگهی دهندگان عاقلانه هستند که تلاش کنند تا آنجا که می توانند داده های شخص اول را جمع آوری کنند.

Google چند بار توصیه کرده است که تبلیغ کنندگان باید اطمینان حاصل کنند که همه وب سایت ها با برچسب جهانی Google Ads برچسب گذاری شده اند.

در هر مجموعه شخص اول حداکثر 5 دامنه وجود دارد ، بنابراین مهم است که شرکتهایی که از چندین دامنه مختلف مختلف استفاده می کنند باید ادغام کنند.

استفاده از داده های شخص اول

سوال دیگری که در ذهن تبلیغ کنندگان قرار دارد: چگونه ما می توانیم از مخاطبان شخص اول خود استفاده کنیم؟

گوگل پیشنهادی با عنوان “FLEDGE” دارد که بازخورد صنعت را در نحوه رسیدگی به آن گنجانده است. داده های کاربر ، از جمله سابقه مرورگر ، در برابر خریداران و فروشندگان محافظت می شود. Google یادداشت کرده است که اواخر امسال برای آزمایش در آزمایشات اصلی در دسترس خواهد بود. شرکتهای فناوری تبلیغاتی می توانند با استفاده از “مدل سرور خود را بیاورید” API را آزمایش کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگرچه آزمایش FLEDGE هنوز در حال انجام است ، تبلیغ کنندگان توانایی استفاده از لیست مشتری را در اساسا در بزرگترین سیستم عامل های تبلیغاتی دارند.

گوگل در Google Livestream اخیر خود اعلام کرد که محدودیت هایی را که تبلیغ کنندگان واجد شرایط استفاده از لیست مشتری هستند برطرف می کند. مایکروسافت آگهی ها همچنین اخیراً اعلام کرده اند که تبلیغ کنندگان واجد شرایط هدف قرار دادن لیست مشتریان از طریق بستر Microsoft Ads هستند. Facebook ، Linkedin و سایر سیستم عامل های اجتماعی نیز گزینه های مشابهی را ارائه می دهند.

پیگیری تبدیل در جهانی بدون کوکی شخص ثالث

در حالی که ردیابی تبدیل تا حد زیادی بر اساس داده های شخص اول استوار است ، داده های شخص ثالث به دلیل ردیابی بین دستگاه و مشاهده از طریق آن نقش دارند. Google بدون استفاده از کوکی های شخص ثالث ، روش های مختلفی را برای گرفتن این داده ها آزمایش می کند.

پیشنهادهای اندازه گیری از یک API استفاده می کنند که توانایی گزارش اطلاعات هم در سطح رویداد و هم در آن را دارد. با هدف حفظ حریم خصوصی ، API از تکنیک های زیر استفاده می کند:

  • جمع آوری داده هایی که به منظور اطمینان از ناشناس ماندن فعالیت ها و هویت هر فرد ، گزارش می شود.
  • محدود کردن میزان اطلاعات گزارش شده در مورد هر تبدیل به گونه ای که امکان افشای هویت شخص پشت تبدیل وجود نداشته باشد.
  • افزودن “سر و صدا” به داده هایی که گزارش می شود ، برای محافظت از حریم خصوصی هر شخص با درج برخی اطلاعات تصادفی همراه با داده های واقعی.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گوگل خاطرنشان می کند که برای درک بهتر چگونگی تأثیر موارد مختلف استفاده در پیشنهادهای مختلف و به اشتراک گذاشتن یافته ها در آینده ، شروع به شبیه سازی کرده است.

در مکالمه شرکت کنید

وب سایت حریم خصوصی حریم خصوصی Google اطلاعاتی را در مورد ابتکاراتی که برای ایجاد آرامش خاطر در مورد حریم خصوصی کاربران سرویس ارائه می دهد ارائه می دهد.

ابتکارات فعلی عبارتند از:

  • جلوگیری از ردیابی هنگام مرور اینترنت.
  • حفظ وب باز
  • کمک به ناشران در ساخت سایتهایی که به حریم خصوصی کاربران احترام می گذارند.

اگر ناشر ، تبلیغ دهنده ، توسعه دهنده یا بخشی از یک شرکت فناوری تبلیغات هستید ، از شما دعوت می شود که در بحث مشارکت کنید.

با وجود راه اندازی ، FLoC هنوز در مرحله توسعه است و می تواند براساس تجربه و بازخورد کاربر پیشرفت کند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور