آیا یک بازیکن متوسط ​​می تواند بدون پخش جریانی درآمد کسب کند؟

عکس پروفایل Justin Roberti Hacker Noon

@جاستین روبرتیجاستین روبرتی

نویسنده و تهیه کننده – بازی ، فناوری ، فرهنگ وب ، fintech ، رمزنگاری و اطلاعات ناخوشایند.

مصاحبه با پلت فرم Esport Bitspawn

در دهه 1980 وقتی بزرگان ما در دنیای بازی مشغول بازی آتاری بودند ، این تصور که انجام بازی های ویدیویی چیزی بیش از اتلاف وقت است ، چیزی شنیده نشده بود. هیچ تیم eSports ، هیچ تورنمنتی ، استریم ، مخاطب و طرفداران بازی وجود نداشت.

دوره و زمانه عوض شده.

مطابق گزارش جهانی eSports و جریان مستقیم جریان زندگی نیوزو در سال 2021 ، مخاطبان جهانی ورزش در سال 2021 به 474 میلیون نفر می رسند ، بیشترین مخاطب در چین و درآمد حاصل از بازی های رقابتی کمی کمتر از 1.1 میلیارد دلار است.

تقریباً 75 درصد درآمد در صنعت مربوط به حمایت مالی و تبلیغات است. این گزارش اشاره می کند که به طور متوسط ​​، هر یک از اعضای انجمن eSports فقط حدود 4.74 دلار درآمد کسب می کند (اشتباه تایپی نیست ، این تمام می شود).

گفته می شود Lee Sang-Hyeok ، طرفدار بازی eSports ، در جامعه بازی با عنوان “Faker” بیش از 3 میلیون دلار در سال درآمد کسب می کند.

شاید بازی های eSports کمی شبیه دو و میدانی حرفه ای باشد – همه می توانند رقابت کنند ، اما فقط تعداد کمی از مردم می توانند با انجام این کار درآمد کسب کنند.

تعدادی از سیستم عامل ها در تلاشند تا خلا fill را پر کنند و به بازیکن متوسط ​​کمک کنند مانند پخش جریانی که دنبال می کند ، درآمد کسب کند ، اما Bitspawn بر روی ارائه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور