مصاحبه با پلت فرم Esport Bitspawn
در دهه 1980 وقتی بزرگان ما در دنیای بازی مشغول بازی آتاری بودند ، این تصور که انجام بازی های ویدیویی چیزی بیش از اتلاف وقت است ، چیزی شنیده نشده بود. هیچ تیم eSports ، هیچ تورنمنتی ، استریم ، مخاطب و طرفداران بازی وجود نداشت.
دوره و زمانه عوض شده.
مطابق گزارش جهانی eSports و جریان مستقیم جریان زندگی نیوزو در سال 2021 ، مخاطبان جهانی ورزش در سال 2021 به 474 میلیون نفر می رسند ، بیشترین مخاطب در چین و درآمد حاصل از بازی های رقابتی کمی کمتر از 1.1 میلیارد دلار است.
تقریباً 75 درصد درآمد در صنعت مربوط به حمایت مالی و تبلیغات است. این گزارش اشاره می کند که به طور متوسط ، هر یک از اعضای انجمن eSports فقط حدود 4.74 دلار درآمد کسب می کند (اشتباه تایپی نیست ، این تمام می شود).
گفته می شود Lee Sang-Hyeok ، طرفدار بازی eSports ، در جامعه بازی با عنوان “Faker” بیش از 3 میلیون دلار در سال درآمد کسب می کند.
شاید بازی های eSports کمی شبیه دو و میدانی حرفه ای باشد – همه می توانند رقابت کنند ، اما فقط تعداد کمی از مردم می توانند با انجام این کار درآمد کسب کنند.
تعدادی از سیستم عامل ها در تلاشند تا خلا fill را پر کنند و به بازیکن متوسط کمک کنند مانند پخش جریانی که دنبال می کند ، درآمد کسب کند ، اما Bitspawn بر روی ارائه …