Google نحوه سازماندهی اطلاعات در جستجو را توضیح می دهد

گوگل در توضیح جدیدی که در وبلاگ این شرکت منتشر شده است ، چگونگی سازماندهی فهرست جستجوی خود و چگونگی مفید بودن SERP را مرور می کند.

در این سند بحث شده است که اهداف اصلی Google در رابطه با ارائه نتایج جستجو چیست.

مهمتر از همه ، Google قصد دارد اطلاعات را در نتایج جستجو به روشهایی آسان اسکن و هضم کند.

بزرگترین چالش امروز گوگل ایندکس کردن همه موارد موجود نیست ، بلکه ارائه آن به روشی مفید و در دسترس برای جستجوگران است.

در اینجا یک مرور کلی از اقدامات مهم ارائه شده توسط مفسر است.

سازماندهی اطلاعات در نتایج جستجوی Google

در روزهای ابتدایی گوگل ، شاخص جستجوی آن هر ماه فقط یک بار به روز می شد. اکنون ، اطلاعات زیادی برای سازماندهی وجود دارد که شاخص جستجوی گوگل هرگز به روزرسانی نمی شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ساده و آسان برای اسکن و هضم نتایج جستجو ، بیشترین نگرانی است و SERP ها اغلب با توجه به اطلاعات درخواستی ، در قالبی متفاوت ارائه می شوند.

“هنگام جستجوی شغل ، شما اغلب می خواهید لیستی از نقش های خاص را ببینید. در حالی که اگر به دنبال یک رستوران هستید ، دیدن یک نقشه به شما کمک می کند تا به راحتی مکانی در این نزدیکی پیدا کنید. “

Google طیف گسترده ای از ویژگی های طراحی شده برای اسکن نتایج جستجو را فراهم می کند ، مانند:

  • چرخ فلک های ویدئویی و خبری
  • تصاویر غنی برای نتایج دستورات
  • برچسب ستاره برای بررسی
  • پنل های دانش برای افراد ، شرکت ها و رویدادها
  • و غیره

این ویژگی ها به ویژه در تلفن همراه رایج است ، جایی که نتایج از 10 پیوند آبی سنتی به سمت داشتن میانگین 26 پیوند در صفحه نتایج تلفن همراه تکامل یافته است.

Google نحوه سازماندهی اطلاعات در جستجو را توضیح می دهد

گوگل می گوید افزودن ویژگی های غنی برای جستجوگران و ناشران سودمند است. افراد به راحتی می توانند آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند و وب سایت ها فرصت بیشتری برای حضور در صفحه اول دارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بعلاوه ، همانطور که Google تجربه کاربران را بهبود می بخشد ، نشان می دهد که آنها وقت بیشتری را در صفحاتی که بازدید می کنند می گذرانند:

“با بهبود توانایی ما در ارائه نتایج مرتبط ، متوجه شده ایم كه افراد زمان بیشتری را در صفحات وب خود می یابند كه از طریق جستجو پیدا می كنند. میزان زمان صرف شده در وب سایت ها پس از یک کلیک از جستجوی Google سال به سال افزایش چشمگیری داشته است. “

رتبه بندی نتایج جستجو

روش دیگر Google برای سازماندهی اطلاعات به روشی که برای جستجوگران مفید است ، رتبه بندی آن برای نشان دادن مفیدترین اطلاعات در بالا است.

“برای اینکه همه این اطلاعات واقعاً مفید واقع شوند ، باید نتایج را” مرتب سازی “یا” رتبه بندی “کنیم ، به گونه ای که اطمینان حاصل شود مفیدترین و قابل اعتمادترین اطلاعات به بالا می رسد.

سیستم های رتبه بندی ما تعدادی فاکتور را در نظر می گیرند – از اینکه کلمات در صفحه ظاهر می شوند ، تا تازه بودن مطالب – برای تعیین نتایج مناسب تر و مفید برای یک پرسش داده شده. “

در مواردی که گوگل قادر به ارائه پاسخ بی چون و چرای واحدی برای یک پرسش باشد ، دقیقاً همان کار را انجام می دهد.

پاسخهای مستقیم گزینه ای برای همه سالات نیست ، بنابراین Google مفیدترین کار بعدی را با مطابقت نتایج مطابق با هدف جستجو انجام می دهد.

“مانند” پیتزا “یک پرس و جو کنید – شما ممکن است به دنبال رستوران های اطراف ، گزینه های تحویل ، دستور العمل های پیتزا و موارد دیگر باشید …

رتبه بندی اولین دستور پیتزا مطمئناً مرتبط خواهد بود ، اما سیستم های ما آموخته اند كه افرادی كه برای “پیتزا” جستجو می كنند بیشتر به دنبال رستوران هستند ، بنابراین ما احتمالاً ابتدا با رستوران های محلی نقشه نشان می دهیم.

گوگل توضیح خود را با بیان اینکه رتبه بندی پویاست و می فهمد معنای نمایش داده می شود می تواند روز به روز تغییر کند. برای همگام شدن با تغییرات ، Google دائماً کیفیت نتایج جستجو را ارزیابی می کند تا اطمینان حاصل کند که هنوز هم مرتبط ترین اطلاعات را ارائه می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سالانه هزاران تغییر در نتایج جستجو ایجاد می شود. آنها از اصلاحات جزئی که عمدتا مورد توجه قرار نمی گیرند ، گرفته تا به روزرسانی های اصلی که بر تمام نتایج جستجو در سراسر جهان تأثیر می گذارند ، متغیر است.

Google با گفتن اینکه “جستجو هرگز مشکلی حل نخواهد شد” از سیستم خارج می شود ، اما این شرکت متعهد است که همیشه پیشرفت کند.

منبع: blog.google

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور