گوگل به طور کامل نتایج How-To Rich را حذف می کند

گوگل اعلام کرد که نتایج How-To Rich را به طور کامل حذف کرده است. طرحواره آن همچنان قابل استفاده است، اما استفاده از آن هیچ سودی در نتایج جستجو نخواهد داشت.

دلیلی که برای حذف نتایج غنی از How-To ارائه شده است این است که این بخشی از ساده کردن صفحات نتایج جستجو است.

چگونه به نتایج غنی

نتایج How-To rich بر روی داده های ساختاری HowTo Schema متکی بودند تا یک صفحه وب را برای نمایش در یک نتیجه غنی واجد شرایط کنند.

طبق معمول برای داده‌های ساخت‌یافته، داده‌های ساختاریافته فقط یک صفحه وب را واجد شرایط نشان دادن به عنوان یک نتیجه غنی می‌کند، اما مطمئن نیست که چنین خواهد شد.

در این صورت، داده های ساختاریافته هیچ تأثیر یا فایده ای برای ناشرانی که همچنان از نشانه گذاری چگونه استفاده می کنند، نخواهد داشت.

این داده‌های ساختاریافته قبلاً در همه زبان‌ها و کشورهایی که جستجوی Google در آن‌ها در دسترس بود نشان داده شده بود.

اسکرین شات از How-To Rich Result

گوگل به طور کامل نتایج How-To Rich را حذف می کند

گوگل قبلاً نتایج “How-To rich” را فقط از جستجوی تلفن همراه حذف کرد و دید آن را کاهش داد تا فقط روی دسکتاپ ظاهر شود.

هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه گوگل قصد دارد نتایج غنی شده چگونه را از دسکتاپ حذف کند وجود نداشت.

که اکنون تغییر کرده است.

گوگل به طور کامل نتایج غنی را از نسخه های دسکتاپ صفحات نتایج جستجو حذف کرده است.

نتایج «چگونه به غنی» رسماً منسوخ شده است.

گوگل اعلام کرد:

«در ادامه تلاش‌هایمان برای ساده‌سازی نتایج جستجوی Google، نحوه تغییر نحوه تغییر را به دسکتاپ نیز گسترش می‌دهیم. از 13 سپتامبر، جستجوی Google دیگر نتایج How-to rich را در دسک تاپ نشان نمی دهد، به این معنی که این نوع نتیجه اکنون منسوخ شده است.

این تغییر در معیارهای ظاهر جستجوی نحوه جستجو در گزارش عملکرد و در تعداد نمایش‌های گزارش‌شده در گزارش‌های بهبود نحوه انجام قابل مشاهده خواهد بود.

از آنجایی که نتایج How-to دیگر در جستجوی Google ظاهر نمی‌شوند، ظاهر جستجوی How-to، گزارش نتایج غنی و پشتیبانی در تست نتایج Rich را ظرف 30 روز حذف خواهیم کرد.

برای در نظر گرفتن زمان برای تنظیم تماس‌های API، پشتیبانی از How-to در Search Console API تا ۱۸۰ روز دیگر حذف خواهد شد.

اطلاعیه رسمی گوگل را بخوانید:
تغییرات در نحوه عملکرد و نتایج غنی از پرسش‌های متداول

تصویر برجسته توسط نویسنده/لوگو توسط Google

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور