نیروی فروش برای استخدام 3300 نفر پس از اخراج در اوایل سال جاری | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — Salesforce Inc در حال استخدام 3300 نفر در بخش های مختلف است که پس از حذف 10 درصد از نیروی کار خود در بازسازی اوایل سال جاری، سرمایه گذاری جدیدی را نشان می دهد.

مارک بنیوف، مدیر اجرایی، روز پنجشنبه در مصاحبه ای در کنفرانس سالانه شرکت در سانفرانسیسکو گفت: “کار ما رشد شرکت و ادامه دستیابی به حاشیه های بزرگ است.” ما می دانیم که باید هزاران نفر را استخدام کنیم.»

برایان میلهام، مدیر عامل اجرایی، گفت که مجموعه استخدام‌های جدید تقریباً به طور مساوی بین فروش، مهندسی و کسانی که روی محصول ابر داده شرکت کار می‌کنند تقسیم می‌شود. ما در حال حاضر بخش‌های بسیار موفقی از کسب‌وکارمان داریم و می‌خواهیم در این زمینه‌ها افزایش پیدا کنیم.»

Salesforce شرط می‌بندد که علاقه به هوش مصنوعی به چرخه جدیدی از سرمایه‌گذاری در فناوری، به ویژه در محصول ابر داده‌اش، که به مشتریان کمک می‌کند اطلاعات را از منابع متعدد سازماندهی کنند، دامن می‌زند. اوایل این هفته اعلام کرد که مشتریان موجود می توانند از مقداری ظرفیت ابر داده به صورت رایگان استفاده کنند.

این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو، سازنده برتر نرم افزار ارتباط با مشتری، در تلاش است تا هزینه ها را کاهش دهد، سود را افزایش دهد و رشد درآمد را احیا کند. سرمایه گذاران از تلاش های شرکت حمایت کرده اند و سهام را تا پایان روز پنجشنبه 65 درصد افزایش داده اند.

استخدام های جدید 40 درصد از تعداد کارمندان را که در ژانویه کاهش یافته بود، باز می گرداند، زمانی که Salesforce اعلام کرد که 8000 شغل را در میان تلاش برای افزایش سود حذف می کند. اما مدیران گفته اند که کاهش استراتژیک بیشتر ممکن است همچنان رخ دهد. این شرکت گزارش داد که در پایان ماه جولای 70456 کارگر داشت.

بنیوف گفت که بسیاری از استخدام‌ها «بومرنگ‌ها» یا افرادی هستند که قبل از رفتن به شرکت دیگری در Salesforce کار می‌کردند. او افزود که جذب بومرنگ ها معیار موفقیت جدیدی برای این شرکت است.

بنیوف گفت که اخیراً کارگران ارشدی از Snowflake Inc. و Twilio Inc. که قبلاً در Salesforce کار می کردند، استخدام کرده است. در طول کنفرانس سالانه این شرکت در سانفرانسیسکو این هفته، بنیوف گفت که او یک “رویداد فارغ التحصیلان برای افرادی که در شرکت های دیگر شاغل هستند برگزار کرد تا بگویند – اشکالی ندارد، برگرد.”

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور