ادغام StaFi با EigenLayer Staking را ساده می کند

\ StaFi، یک ارائه‌دهنده زیرساخت سهامداری برجسته، پشتیبانی از Token Restaking مایع (LRT) را در ارائه Liquid Staking به عنوان سرویس (LSaaS) خود ادغام کرده است. این توسعه مدت کوتاهی پس از معرفی LSaaS و همزمان با رونمایی از نقشه راه StaFi 2.0 رخ می دهد که نشان دهنده جهت روشنی برای آینده خدمات سهام است.

\ StaFi در ارائه راه‌حل‌های مقیاس‌پذیر برای سهام‌داری، به‌ویژه با پرداختن به مسائل نقدینگی که معمولاً با مکانیسم‌های شرط‌بندی قفل شده مرتبط است، مفید بوده است. افزودن EigenLayer، پروتکلی که امکان بازیابی توکن‌های اتریوم را فراهم می‌کند، یک لحظه مهم را نشان می‌دهد. فناوری EigenLayer استفاده مجدد از توکن‌های سهامدار را برای افزایش امنیت در برنامه‌های متعدد تسهیل می‌کند، که یک پیشرفت در به حداکثر رساندن کارایی بلاک چین است.

\ قابلیت جدید LSaaS برای پشتیبانی از LRT، پلتفرم را به محیطی همه کاره تر و سازگارتر برای توسعه دهندگان تبدیل می کند. StaFi با ساده‌سازی فرآیند استقرار عملکردهای LRT – مانند بازیابی، برش و سوزاندن توکن‌ها، و مدیریت استخرها، موانعی را که قبلاً سرعت توسعه و مقیاس‌پذیری عملیاتی را مختل می‌کرد، به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

عملکردهای فعال شده توسط ادغام

به روز رسانی اخیر شامل چندین کلید …