ساختن بلاک چین بهتر: درس هایی در زمینه نوآوری و پذیرش

من با پاول سالاس، مدیر ارشد رشد در بنیاد Gear صحبت می کنم. ما درباره سفر او به صنعت بلاک چین صحبت خواهیم کرد و پتانسیل فناوری های بلاک چین مانند توکن سازی و بازسازی مجدد را بررسی خواهیم کرد.

ما همچنین چالش‌ها و استراتژی‌های ارتقای پذیرش بلاک چین را با تمرکز بر بهبود تجربه و امنیت کاربر از طریق روش‌های مبتکرانه مبادلاتی مانند تراکنش‌های بدون علامت و بدون پرداخت، مورد بحث قرار خواهیم داد.

آیا می‌توانید سفر خود به صنعت بلاک چین را توضیح دهید و چه چیزی شما را به کار در بنیاد Gear کشاند؟

\ من توسط Yoni Assia مدیر عامل و بنیانگذار eToro که در آنجا کار می کردم با فضای بلاک چین آشنا شدم. او طرفدار بلاک چین و ماکسیمالیست است. او جزو اولین کسانی بود که به فکر قرار دادن برخی دارایی ها در بالای پروتکل بیت کوین بود.

\ او از ایده پروتکل Color Coins حمایت کرد که ویتالیک بوترین نیز روی کاغذ سفید روی آن کار کرد. در آن لحظه، زمانی که در eToro کار می‌کردیم، به استفاده از کیف پول برای قرار دادن نتایج معاملات یا هر موقعیت در بالای بلاک چین فکر می‌کردیم.

\ بنابراین، من اینگونه شروع کردم. در همان زمان، eToro یکی از اولین پلتفرم‌هایی بود که معاملات CFD را روی بیت‌کوین و اتریوم بر روی یک پلتفرم تنظیم‌شده معرفی کرد. ما شروع به برگزاری چند کارگاه و سمینار در مورد اینکه بلاک چین چیست، کردیم.

\ بعد از آن مدیرعامل شدم…