کمبود زنجیره تامین و بیماری همه گیر باعث سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات می شود | دانش مرکز داده

طبق گزارش Equinix، کمبود زنجیره تامین، سرمایه گذاری شرکت ها در مجازی سازی و زیرساخت دیجیتال را تسریع می کند.

Equinix اخیراً از 2900 تصمیم گیرنده فناوری اطلاعات در قاره آمریکا، APAC و EMEA برای بررسی روندهای فناوری جهانی Equinix 2022 نظرسنجی کرده است.

چالش های زنجیره تامین باعث سرمایه گذاری در زیرساخت های دیجیتال می شود

در میان پاسخ دهندگان آمریکایی، 63 درصد گفتند که کسب و کارشان با مشکلات و کمبودهای زنجیره تأمین جهانی مواجه است و 64 درصد نیز اعلام کردند که کمبود جهانی ریزتراشه تهدیدی برای تجارت آنها است.

به گفته Equinix، چالش‌های زنجیره تامین در حال انجام، نیاز به اتکای بیشتر به مجازی‌سازی را تقویت می‌کند و شرکت‌ها در حال برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری قابل توجه در زیرساخت دیجیتال خود هستند. بیش از یک سوم تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات در ایالات متحده، یا 34 درصد، قصد دارند با استقرار مجازی از طریق ابر، برنامه های توسعه جهانی را تسهیل کنند. به طور کلی، 73 درصد از پاسخ دهندگان آمریکایی گفتند که سازمان آنها در حال برنامه ریزی برای گسترش جهانی به شهرها، کشورها یا مناطق جدید است.

علاوه بر این، 61 درصد از تصمیم‌گیرندگان فناوری اطلاعات ایالات متحده پیش‌بینی می‌کنند که برای پشتیبانی از افزایش استقرار دیجیتال، هزینه‌های بیشتری برای سرویس‌های هم‌محلی خنثی از اپراتورها افزایش دهند. از میان پاسخ‌دهندگان ایالات متحده، 57 درصد در حال برنامه‌ریزی برای افزایش سرمایه‌گذاری در خدمات اتصال داخلی برای پیشرفت تحول دیجیتال خود هستند.

ریک گفت: از آنجایی که شرکت ها در حال عبور از اختلالات ناشی از تورم، مسائل زنجیره تامین و شکاف های مهارتی هستند که در نیمه اول سال جاری ظاهر شد، “IDC به طور مداوم از رهبران فناوری اطلاعات می شنود که دسترسی به موقع و گسترده به فناوری نوآورانه، اتصالات متقابل و منابع SaaS هوشمند بسیار مهم است.” ویلارز، معاون IDC، در بیانیه ای.

شرکت‌های زیرساخت دیجیتالی که می‌توانند امکانات و گزینه‌های اتصال لازم را به شرکت‌ها ارائه دهند، به‌علاوه خدمات ترکیبی و چند ابری، «نقش حیاتی در کمک به تیم‌های فناوری اطلاعات در تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاری فناوری پایدار و استفاده کامل از SaaS و زیرساخت‌های دیجیتال ایفا خواهند کرد». اضافه.

جایی که همه گیری نقش مثبتی در فناوری اطلاعات دارد

این بیماری همه گیر همچنین تأثیر قابل توجهی بر استراتژی های دیجیتال شرکت ها داشته است زیرا 46 درصد از رهبران فناوری اطلاعات ایالات متحده قصد دارند “تکامل دیجیتال” شرکت خود را در نتیجه COVID-19 سرعت بخشند. بخش‌های فناوری اطلاعات برخی از نتایج مثبت این همه‌گیری را تجربه می‌کنند – 54 درصد اعلام کردند که بودجه‌های فناوری اطلاعات آنها به‌عنوان نتیجه مستقیم همه‌گیری افزایش یافته است. علاوه بر این، 57 درصد پیش‌بینی می‌کنند که تغییرات فناوری و سرمایه‌گذاری‌های اجرا شده در طول همه‌گیری برای آینده قابل پیش‌بینی باقی خواهند ماند.

کارل استرومایر، مدیر ارشد مشتریان Equinix در بیانیه‌ای گفت: «در سال‌های اخیر، گسترش جسورانه جهانی می‌توانست بسیار پرخطر یا بیش از حد وابسته به سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های فیزیکی دیده شود. اکنون، همه چیز تغییر کرده است. با استفاده از مدل‌های دیجیتال جدید، شرکت‌ها می‌توانند با هزینه نسبتاً کم و بدون قربانی کردن انعطاف‌پذیری در بازارهای جدید مستقر شوند.»

به مدل‌های ابری و XaaS بروید

خدمات ابری همچنین برای شرکت‌ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، زیرا 77 درصد از رهبران فناوری اطلاعات در ایالات متحده قصد دارند فعالیت‌های تجاری بیشتری را به ابر منتقل کنند. از این پاسخ دهندگان، 55 درصد قصد دارند برنامه های کاربردی مهم تجاری اضافی را به ابر منتقل کنند، و 61 درصد برای انتقال عملکردهای امنیتی به ابر برنامه ریزی می کنند.

حدود 74 درصد از پاسخ دهندگان ایالات متحده به مدل همه چیز به عنوان یک سرویس (XaaS) روی آورده اند. از جمله دلایل حرکت به سمت مدل XaaS، ساده‌سازی زیرساخت فناوری اطلاعات (62%)، انعطاف‌پذیری (53%)، کاهش هزینه (49%) و بهبود تجربه کاربر (42%) است.

رهبران فناوری اطلاعات نیز با به روز رسانی زیرساخت های فناوری اطلاعات، پایداری را در ذهن دارند. 69 درصد از پاسخ دهندگان آمریکایی گفتند که در حال اندازه گیری و فعالانه تلاش برای محدود کردن اثرات زیست محیطی تجهیزات IT خود هستند. علاوه بر این، 67 درصد قصد دارند فقط شرکای فناوری اطلاعاتی را انتخاب کنند که اهداف کلیدی کاهش کربن را برآورده کنند.

این داستان در ابتدا در سایت خواهر DCK، Light Reading ظاهر شد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور