چگونه AngularJS را تعبیه کنیم و مانند یک حرفه ای واکنش نشان دهیم

عکس پروفایل نویسنده

زمان زیادی از تولد AngularJS می گذرد. در واقع ، AngularJS از گذشته منسوخ شده است و با توجه به سرعت رشد فناوری های جلویی ، با محبوبیت چارچوب های جدید و تسخیر جامعه منبع باز ، ارزش آن بیشتر کاهش می یابد.

این چیزی است که اخیراً در Tonkean از آن آگاه شدیم. ببینید ، ما مدتی است که از AngularJS استفاده می کنیم. ما می خواستیم از مزایای کدگذاری در یک چارچوب مدرن لذت ببریم ، اما وقت آن را نداشتیم که همه چیز را رها کنیم و برنامه را دوباره بنویسیم. ما یک شرکت نوپا هستیم و باید سریع حرکت کنیم – نمی توانیم دو پایگاه کد جداگانه را حفظ کنیم و همزمان ویژگی های ارزشمندی را ارائه دهیم.

ما تصمیم گرفتیم به یک چارچوب جدید برویم: واکنش نشان دهید. اما برای انجام این کار ، ما به یک راه حل نیاز داشتیم تا بتواند از React و AngularJS به طور هم زمان استفاده کنیم ، به طوری که بتوانیم ویژگی های جدید را در React کدگذاری کنیم و اجازه دهیم AngularJS به تدریج محو شود.

ما به کتابخانه های موجود پرداختیم که ترکیب مولفه های React و AngularJS را در همان برنامه امکان پذیر می کند ، امیدواریم که یک راه حل خارج از جعبه پیدا کنیم.

متأسفانه ، این كتابخانه ها به طور كلی نتوانستند دو نیاز عمده را برآورده كنند:

آنها هنگام قرار دادن م Reلفه های React در داخل م componentsلفه های AngularJS از زمینه مشترک استفاده نکردند – همه راه حل های موجود به جای استفاده از یک ریشه ، یک عنصر ریشه جدید برای هر م newلفه ایجاد می کنند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور