چرا باید Vue JS را یاد بگیرید: روندها و مزایا

عکس پروفایل نویسنده

@brightsdevبوگدان یاکوونکو

من در گذشته توسعه دهنده وب هستم. اکنون ، من بازاریاب شرکت Brights هستم.

امروز ، ما رشد پویایی چارچوب ها ، رویکردها و خود JS را مشاهده کرده ایم. بنابراین ، سرمایه گذاریها در آموزش حتی منطقی تر و سودآورتر می شوند. و یادگیری خدمات توسعه Vue JS مطمئناً شایسته توجه شما است.

معرفی

امروز ، ما می توانیم سه رهبر برجسته را در میان چارچوب های توسعه برنامه های وب شناسایی کنیم: React ، Angular و Vue. و اگر نیاز به مطالعه دو مورد اول مشهود باشد ، آخرین مورد اغلب مورد سال قرار می گیرد. با این حال ، داده های تحقیقاتی اخیر و روندهای فعلی دیگر واقعیت و چشم اندازهای این چارچوب جوان و پویا را تردید نمی کنند.

در حال حاضر ، Vue.js قبلاً به چارچوبی یکپارچه تبدیل شده است که به ما امکان می دهد حتی کارهای پیچیده را نیز حل کنیم. شاید جای خالی زیادی وجود نداشته باشد ، اما پیرامون این سیستم عامل صحبت ، علاقه و هیاهوی زیادی وجود دارد. بیایید در مورد اینکه چرا چنین است و چرا این امر حیاتی است صحبت کنیم. و چرا اکنون بهترین زمان برای یادگیری Vue JS ، این چارچوب واقعاً امیدوار کننده است.

روندها و محبوبیت

هیچ چیز بهتر از موقعیت آن در بازار در مورد تقاضا و سبک یک فناوری خاص صحبت نمی کند. هم به خودی خود و هم در رابطه با رقبای اصلی. بنابراین ، برای به دست آوردن عینی ترین و قابل اطمینان ترین اطلاعات ، کارشناسان شرکت Brights …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور