چگونه نماد لامبدا (λ) را تایپ کنم؟ | دانش مرکز داده

مهم نیست که آن را “لامدا” یا “لامبدا” بنویسید. هیچ محاسبات پیشرفته ای برای درج نماد لامبدا لازم نیست (ل) در یک سند مایکروسافت ورد، در مک، یا در دستگاه های iOS و Android.

هر روش ساده را در زیر بیاموزید.

نحوه درج نماد Lambda در Microsoft Word

هنگام استفاده از مایکروسافت ورد در رایانه شخصی، نقشه کاراکتر خود را که در منوی شروع در گوشه سمت چپ پایین صفحه یافت می شود، باز کنید. “لامدا” را در نوار جستجو جستجو کنید. سپس روی نماد دوبار کلیک کرده و انتخاب کنید کپی ?. در مرحله بعد، به جایی در سند خود بروید که می خواهید نماد را در آن درج کنید و کلیک کنید چسباندن

این نمادهای پیشرفته کتابخانه در Microsoft Word مکان دیگری برای یافتن نماد لامبدا است. می توانید به کتابخانه Advanced Symbols در زیر دسترسی داشته باشید درج کنید برگه پس از دسترسی به کتابخانه، روی نماد لامبدا دوبار کلیک کنید تا آن را در سند خود قرار دهید.

نماد لامدا را می توانید در کتابخانه Advanced Symbols در Microsoft Word پیدا کنید.

اگر قصد دارید از نماد لامبدا چندین بار در سند مایکروسافت ورد استفاده کنید، می‌توانید گزینه‌های تصحیح خودکار خود را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار یک کلمه یا عبارت (مانند “لامبدا”) را با نماد جایگزین کنید.

نحوه درج نماد لامبدا در مک

در مک خود، به ایموجی و نمادها کتابخانه برای یافتن نماد لامبدا. ابتدا دکمه را نگه دارید کنترل، فرمان، و نوار Space کلیدهای باز کردن نمایشگر شخصیت. سپس عبارت “lambda” را جستجو کنید یا به عنوان بخش بروید نمادهای ریاضی. روی نماد لامبدا دوبار کلیک کنید یا علامت را برجسته کنید و آن را به سند خود بکشید.

نحوه درج نماد لامبدا در دستگاه تلفن همراه

تایپ نماد لامبدا به همین راحتی از صفحه کلید یک دستگاه IOS یا Android است.

در آیفون، تنظیمات صفحه کلید خود را طوری تغییر دهید که زبان یونانی را شامل شود. زیر تنظیمات، ضربه زدن عمومی، سپس صفحه کلید از اینجا، می‌توانید «صفحه‌کلید جدید» را اضافه کنید. اکنون می‌توانید برنامه‌ای را باز کنید که می‌خواهید علامت لامبدا را که اولین حرف از سمت راست در ردیف دوم است تایپ کنید.

برای تایپ نماد لامبدا در دستگاه Android، Gboard، صفحه‌کلید Google را دانلود کنید. برنامه ای را باز کنید که می خواهید نماد لامبدا را تایپ کنید. سپس روی قسمت اعداد و نمادها ضربه بزنید تا علامت لامبدا را پیدا کنید.

منابع اضافی

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور