چگونه فناوری مدرن روش چابک را تغییر داده است

عکس پروفایل نویسنده

@کلیفبرگکلیف برگ

Cliff مشاور اصلی در زمینه برنامه ریزی و اجرای بسیاری از تحولات Agile یا DevOps و بنیانگذار Agile 2 است

COVID-19 اصل اصلی جنبش Agile را به چالش کشیده است: اهمیت ارتباطات رو در رو. کلیفورد برگ می نویسد ، اما به جای سرعت بخشیدن به سرعت تیم های چابک ، فرصتی برای بهبود اصول یک محل کار کارآمد است.

همسرم یک درمانگر رفتاری است. قبل از COVID ، سعی داشتم او را متقاعد کنم که در چندین ایالت مجوز بگیرد و تمرینات آنلاین خود را با استفاده از جلسات مجازی انجام دهد. به این ترتیب ، ما می توانستیم در هر کجا که می خواهیم زندگی کنیم. یک مشکلی که وی بلافاصله مطرح کرد این بود که بیمه ها هزینه جلسات مجازی را پرداخت نمی کردند. مسئله دیگر ، او توضیح داد ، این بود که او نیاز داشت که افراد را به تنهایی ببیند تا با آنها ارتباط برقرار کند.

جنبش چابک نیز مانند همسرم بر ارتباط رو در رو تأکید دارد. این اولویت در یکی از دوازده اصل مانیفست Agile گنجانده شده است: “کارآمدترین و مثرترین روش انتقال اطلاعات به یک تیم توسعه دهنده و درون آن مکالمه حضوری است”. Extreme Programming ، که به جرات می تواند جنبش Agile را در سال 1999 راه اندازی کند ، همچنین بر افرادی که همه با هم در یک اتاق تیمی نشسته اند ، تأکید می کند ، که اغلب از یک صفحه کلید با استفاده از روشی موسوم به “جفت …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور