مقدمه Luive: جایی که موسیقی با درآمدزایی مستقیم روبرو می شود

عکس پروفایل نویسنده

@luiveزنده

ایجاد کردن. بدست آوردن. پشتیبانی.

این که موسیقی بزرگترین پروژه اشتیاق ، شغل تمام وقت یا سرگرمی مورد علاقه شما باشد ، اکنون می توانید برای پست های رسانه های اجتماعی در مورد آن پول دریافت کنید و همزمان از سایر هنرمندان پشتیبانی کنید. همه چیز در حال حاضر اتفاق می افتد زنده، بستر شبکه اجتماعی برتر و درآمدزایی از محتوا برای سازندگان و انجمن ها.

محتوای موسیقی ایجاد کنید و از همه چیز کسب درآمد کنید

نماهنگ. جلد آلبوم. تصاویر پشت صحنه استودیو. این فقط تعداد انگشت شماری از راه های تبدیل موسیقی به درآمدزایی از محتوای دیجیتال در LUIVE است.

شما می توانید هر عکس ، فیلم ، متن ، ضبط و بخشی از رسانه های تصویری را به عنوان محتوای پولی برای مشترکان خود بارگذاری کنید. قیمت های اشتراک روزانه و ماهانه خود را سفارشی کنید و با پشتیبانی شنوندگان خود در هر مرحله از سفر موسیقی خود ، حمایت کنید

آیا می خواهید بازی خود را حتی بیشتر کنید؟ محتوای اختصاصی ایجاد کنید و آن را به عنوان خریدی بی نظیر برای گالری خصوصی طرفداران شماره 1 خود در سیستم عامل به فروش برسانید. آنها قادر به ذخیره ، دسترسی و مشاهده آن به عنوان یک کالای کلکسیونی فقط برای خودشان خواهند بود و به همین دلیل برای فروش یکبارزه پاداش خواهید گرفت.

اگر ترجیح می دهید درآمد ثابت محتوای موسیقی خود را حفظ کنید ، هنگام بارگذاری به سادگی تنظیم Paid را انتخاب کنید و قیمت سفارشی را حذف کنید. به این ترتیب ، آن را در نمایه خود نگه دارید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور