چگونه راه اندازی بعدی خود را شکست ندهیم

عکس پروفایل نویسنده

@بایمورزینولادولاد

6 سال به عنوان مهندس نرم افزار ، 3 سال به عنوان مدیر محصول

طی 7 سال گذشته من در شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات در فدراسیون روسیه ، در اتحادیه اروپا کار کرده ام ، و در یک پروژه در ایالات متحده کار کرده ام. قبل از شروع هر پروژه ، تصورات غلطی داشتم که به نظر می رسد اکنون اشتباهات آشکاری است. اگر فقط می دانستم ، شاید کار دیگری می کردم.

1. شش سال پیش ، وقتی داشتم روی اولین پروژه ام کار می کردم ، فکر کردم که یک ایده تازه عالی کافی است.

معلوم شد که کافی نیست. یک ایده فقط یک نکته در یک سیستم مختصات است. کار پروژه نیاز به بردار دارد. وظیفه اصلی این است که از مکانی به مکان دیگر در مسیر درست حرکت کرده و به ایجاد حرکت ادامه دهید. زمینه برای خود جنبش باید مقیاس کافی داشته باشد.

منظورم این است که این ایده خود معنایی ندارد ، روشهای زیادی برای اجرای آن وجود دارد. مهم است که بازار و تقاضا برای یک محصول یا خدمات مشابه از قبل وجود داشته باشد. ایجاد یک بازار جدید به زمان و هزینه نیاز دارد.

2. سپس فکر کردم که چقدر جالب است که این پروژه هیچ رقیبی ندارد. من اولین نفر در بازار هستم.

اولین بودن در بازار به معنای هدایت آن نیست. بازار اینطور کار نمی کند. مواردی وجود دارد که پروژه ای اولین بار در بازار باشد و آن را هدایت کند ، اما درک آن مهم است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور