چگونه تجزیه و تحلیل پیشرفته می تواند بخش عمومی را بهبود بخشد

عکس پروفایل 47Billion Hacker Noon

@47 میلیارد47 میلیارد

ما به سازمان ها کمک می کنیم تا ظرفیت مهندسی را مقیاس بندی کرده و محصولات و خدمات عالی ارائه دهند. بازدید – https://47billion.com/

حدود 18000 کارمند اداره خدمات اجتماعی شهر نیویورک در هر ماه حدود 70000 درخواست را که با برنامه کمک تغذیه مکمل (SNAP) مرتبط بودند ، پردازش می کردند. شهروندانی که می خواهند از خدمات DSS بهره مند شوند باید درخواست خود را در مراکز خدمات ارائه دهند.

با منابع دستی محدود ، DSS تصمیم گرفت با تنظیم یک پورتال سلف سرویس دارای قابلیت جستجو بر اساس NLP ، فرآیند را خودکار کند.

در حال حاضر حداکثر 75٪ از برنامه ها بصورت آنلاین ارسال شده اند و تجزیه و تحلیل آنها بر اساس کلمات کلیدی مختلف منجر به کارآیی بیشتری شده است.

امروز ، سازمان های دولتی می توانند الگوهای فرار از مالیات را شناسایی کنند ، داده های زیرساخت را دستکاری کنند تا بازرسی های پل یا داده های خدمات اجتماعی و بهداشتی را هدف قرار دهند تا ادعاهای مربوط به رفاه عمومی و پشتیبانی را در اولویت قرار دهند.

این یک الگوی سوسیالیستی یا سرمایه داری باشد ، سازمان های دولتی در تلاشند تا کارآمدتر ، موثرتر عمل کنند و مأموریت خود را با کمترین هزینه ممکن انجام دهند. چنین کارایی هایی می تواند صرفه جویی کند که می تواند از ماموریت های پشتیبانی به انجام مأموریت تغییر کند. این با افزایش شیوع همه گیری ، جایی که شدت …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور