داستان من در درون جنگ حریم خصوصی

عکس پروفایل AiCam Hacker Noon

@AiCamAiCam

حریم خصوصی-اولین دوربین امنیتی AI

داده های کاربر بسیار ارزشمند است ، برای شرکت های فناوری بسیار وسوسه انگیز است که تمام روش های جمع آوری داده های کاربر را امتحان کنند. هزینه حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان فناوری مدرن در حال افزایش است. ما به عنوان سازندگان محصول ، می خواهیم با تولید حریم خصوصی در تولید محصول جدید خود ، وسوسه را به چالش بکشیم. برای این کار ، ما سازش های فنی و تجاری داریم که گویا برای ایجاد یا یافتن راه حل های بهتر برای آن هستیم. ما نمی دانیم که این وضعیت برای کاربران ما بهتر است و همچنین برای خود ما. شاید ما فقط راحتی و اقتصاد را کسب نکنیم. ما تازه شروع کرده ایم و دوست داریم سفر را به اشتراک بگذاریم.

داستان من

تیم من روی شناسایی ویدیو کار می کند و ما از کاربرد آن در دوربین های امنیتی بسیار هیجان زده هستیم. ما تلاش کردیم هوشمندترین ویژگی ها را برای دوربین های امنیتی بیاوریم. اما هنگامی که در بازار تحقیق می کنیم ، متوجه شدیم که حریم خصوصی خصوصاً برای دوربین های هوش مصنوعی نگران کننده است. منطقی است زیرا:

  • تصاویر شخصی اطلاعات بسیار حساسی است. افراد نسبت به این ایده که فعالیت اتاق نشیمن یا تصویر کودکشان هک شده است ، ناامن هستند. ویدئو داده های قدرتمندی است که انگیزه هکرها برای جاسوسی بیشتر است.
  • سرور ابری حتی با رمزگذاری کاملاً ایمن نیست.

هرچه فناوری هوشمندتر شود ، بیشتر نگران حریم خصوصی هستیم. و هرگز مسئله ساده ای نیست که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور