پروژه های دفی چگونه از اوراکل های Chainlink استفاده می کنند

تصویر
عکس پروفایل Crypto Adventure Hacker Noon

@CryptoAdventureCrypto Adventure

بهترین نقطه برای یک ماجراجویی جذاب برای همه رمزنگاری ها.

Chainlink یک شبکه اوراکل رمزنگاری است که در سال 2017 برای ارائه راه حل های اوراکل به رمزنگاری و دنیای دفی معرفی شده است. Oracles ابزاری هستند که برای تأمین فیدهای داده از دنیای غیر بلاکچین (خارج از زنجیره) به بلاکچین و دنیای قرارداد هوشمند (در زنجیره) طراحی شده اند.

اگرچه چندین سیستم عامل ارائه خدمات اوراکل وجود دارد ، محبوب ترین آنها Chainlink است. از جمله دلایلی که پروژه های رمزنگاری و دفی Chainlink را ترجیح می دهند ، شامل داده های با کیفیت ، تمرکززدایی کامل ، امنیت و شهرت خوب است. این راهنما بررسی می کند که چگونه برخی از پروژه های دفی از این شبکه برای ارائه خدمات استفاده می کنند.

فرار کردن

Aave یکی از برترین پلتفرم های دفی برای تعامل با Chainlink در زمینه ارائه خدمات است. طبق تعریف ، Aave یک بستر وام و وام دهی است. نیاز به اخذ قیمت از نرخ رایج در بازار یا سایر بلاک چین های موازی است. Aave یک پلت فرم مبتنی بر Ethereum است که فقط می تواند به راحتی به داده هایی که در بلاک چین Ethereum است دسترسی پیدا کند.

Aave با Chainlink همکاری می کند ، جایی که می تواند از قابلیت های سخنرانی ارائه شده توسط شبکه بهره مند شود. علاوه بر این ، این پلتفرم خوراک قیمت Chainlink را دریافت می کند که از بلاکچین ها و صرافی های مختلف جمع آوری شده است.

بنابراین ، Aave …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور