چگونه در 17 سالگی توسعه دهنده وب شدم

تصویر
عکس پروفایل Vlad Mihet Hacker Noon

@ولادمیهتولاد میهت

توسعه دهنده وب مستقل رومانیایی که از 17 سالگی شروع به کار کرد.

توسعه دهنده بودن کار کاملا جدی است. به خصوص با توجه به اینکه شما مجبورید بسیاری از پروژه ها را پیگیری کنید ، همه چیز باید خوب به نظر برسد ، درخواستهای پایگاه داده باید تمام داده های مورد نیاز را فراهم کند ، سپس باطن باید این داده ها را نیز سریع و کارآمد برای مشتری ارسال کند. اما برای شروع هر کاری ، مختصراً درباره خودم معرفی می کنم.

من ولاد هستم ، یک توسعه دهنده وب 18 ساله که در دنیای برنامه نویسی سفر خود را فقط در 14 سالگی آغاز کرده است. ما در رومانی زندگی می کنیم ، هنگام تحصیل در دبیرستان انتخاب خاصی داریم. که تخصص خاصی است که می خواهیم با آن فارغ التحصیل شویم. برای من ، این ریاضیات و علوم کامپیوتر بود.

ما با C ++ پیچیده تری شروع کردیم ، زبانی که برای یادگیری در مورد ساختارهای داده ، الگوریتم ها ، کارایی و غیره انتخاب شده است. 3 سال سریع جلو بروید ، و وقتی که از DS و الگوریتم های اساسی خسته و خسته شدم ، با خودم فکر کردم: “آیا این واقعاً همان برنامه نویسی است؟

فقط انواع بی پایان ساختارها و الگوریتم های داده؟ ” و بعد از آن ، من شروع به جستجو در اطراف کردم تا بینش بیشتری در مورد آنچه در واقع است ، از اینجا شروع کنم “ماجراجویی برای یافتن معنای واقعی پشت برنامه نویسی”.

من به سرعت در مورد پایتون پیدا کردم ، که در واقع …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور