نحوه یادگیری ماشین در توسعه نرم افزار چگونه اعمال می شود

عکس پروفایل نویسنده

وقتی ایلان ماسک ایده وسایل نقلیه خودمختار را پیشنهاد داد ، همه آن را یک رویای فرضی تصور کردند و هرگز آن را جدی نگرفتند. با این حال ، همین وسایل نقلیه اکنون در جاده ها هستند و یکی از پرفروش ترین خودروهای ایالات متحده هستند.

کاربردهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در همه زمینه ها قابل مشاهده است ، از Google Photos در تلفن هوشمند تا الکسای آمازون در خانه شما و توسعه نرم افزار نیز از این قاعده مستثنی نیست. هوش مصنوعی قبلاً نحوه کار توسعه دهندگان برنامه های iOS و Android را تغییر داده است.

یادگیری ماشینی می تواند نحوه عملکرد چرخه توسعه نرم افزار سنتی را افزایش دهد. این به کامپیوتر اجازه می دهد بدون نیاز به برنامه نویسی ، تجربیات را یاد بگیرد و پیشرفت کند. تنها هدف هوش مصنوعی و ML این است که کامپیوترها بتوانند به صورت خودکار یاد بگیرند.

علاوه بر این ، به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار ، ممکن است لازم باشد جزئیات جزئی را مشخص کنید تا به کامپیوتر شما بفهماند که چه کاری باید انجام دهد. توسعه نرم افزار یکپارچه با یادگیری ماشین می تواند به شما کمک کند تا تفاوت چشمگیری در تجربه توسعه خود ایجاد کنید.

هوش ماشینی آخرین اختراعی است که بشریت برای ساختن آن لازم است!

وقتی صحبت از چگونگی کمک به یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به توسعه دهندگان می شود ، فقط آسمان محدود است. با استفاده از وسعت بیشتر ، هوش مصنوعی همیشه هر صنعتی که وارد آن شده را دگرگون کرده است. در اینجا یک خلاصه سریع …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور