نحوه ساخت صفحه فرود Startup در Velo

عکس پروفایل نویسنده

@th3n00bc0d3rمحمد بلال

بنیانگذار ، مهندس Full Stack & Hardware ، فیلسوف

Velo محصولی با نام تجاری جدید Wix.com است که یک راه حل معروف بدون کدهای بدون توقف برای توسعه وب است. من افرادی را دیده ام که از Wix.com برای هر چیز از صفحات فرود ساده تا فروشگاه های تجارت الکترونیکی استفاده می کنند و طیف گسترده ای از داستان های موفقیت را خوانده و شنیده ام.

از آنجا که از یک زمینه تکنولوژیکی برخوردار هستم و می توانم روند چرخه توسعه نرم افزار را طی کنم ، در بسیاری از موارد ، من به مردم توصیه می کنم که به سمت Wix بروند. در این مقاله ، من در مورد این موارد که من بسیار Velo را برای آنها توصیه می کنم و در مواردی که به نظر من دشوار است Velo یک راه حل خوب باشد ، بحث خواهم کرد. برای این کار ، سعی می کنم صفحه فرود فعلی خود را در ولو تکرار کنم.

بیایید با ساختن سایت Velo خود شروع کنیم

شما باید به آدرس زیر بروید:

https://www.wix.com/velo؟ref=hackernoon.com

بیایید شروع پروژه را کلیک کنیم. در صفحه بعد ، این گزینه را برای ما فراهم می کند که از طریق یک آموزش از طریق آن آموزش دهیم اما برای دستیابی به آن ، من می خواستم تجربه کنم که چگونه چیزی به طور طبیعی به من می رسد که به من امکان می دهد سطح کار پروژه را درک کنم.

بنابراین ، اکنون شروع را کلیک کردم.

این مانند یک جادوگر است که در حال جمع آوری اطلاعات برای من است تا بتواند مجموعه ای از ایستگاه از پیش تنظیم را متناسب با مورد استفاده من سفارشی کند. من می خواهم سایتی برای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور