راهنمای اساسی ایجاد صفحه با استفاده از Velo توسط Wix

عکس پروفایل نویسنده

@لاغرسایه واقعی لاغر

فقط یک خواننده رپ دیگر که سعی دارد خود را در این دنیای دیوانه اثبات کند. 313!

Velo یک پلت فرم کاملاً جدید و کامل توسعه Wix است. این اساساً به شما امکان می دهد کد سفارشی را به وب سایت خود اضافه کنید. همچنین ، می توانید ویژگی پیشرفته تری برای ایجاد وب سایت خود ایجاد و اضافه کنید.

در این وبلاگ ، من شما را راهنمایی می کنم که چگونه می توانید از Velo توسط Wix استفاده کنید تا تقریباً هر آنچه را که تصور کنید بسازید ، خواه یک وب سایت تجارت الکترونیکی ، یک پلت فرم SaaS ، سایت شبکه های اجتماعی و غیره باشد. برای استفاده از Velo ، همه شما باید do این است که به ویرایشگر معمولی Wix بروید ، Velo را فعال کنید و شما آماده شروع هستید. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید وب سایت یا برنامه خود را با خدمات شخص ثالث ادغام کنید. حتی می توانید بسیاری از ماژول های معروف NPM (به عنوان مثال ، جستجوی الاستیک ، Mongo DB) را به وب سایت خود وارد کنید.

ویژگی های Velo:

در اینجا ، ما ویژگی های زیر را داریم: پایگاه داده ، کدگذاری ، تجارت و بازاریابی ، که Velo توسط Wix به کاربران امکان می دهد هر آنچه را که بخواهند بسازند.

پایگاه داده ها

با استفاده از پایگاه داده ها ، می توانید سایت های پویا ایجاد کنید و در مورد محتوا با تیم و مشتری ، همه در مدیر محتوا همکاری کنید.

برنامه نویسی

فرض کنید می خواستید چند انیمیشن یا ویژگی اضافی مختلف به وب سایت خود اضافه کنید که نمی توانید مرتباً با ویرایشگر استاندارد Wix خود انجام دهید. در این صورت ، می توانید برخی از کد های سفارشی را نیز پیاده سازی کنید. اگر می دانید که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور