نحوه برخورد با Micromanager به روش صحیح

عکس پروفایل نویسنده

@vinitabansalوینیتا بانسال

علاقه مند به فن آوری ، علاقه مند به ایجاد تیم های بزرگ و سازمان های مقیاس پذیر

سازمانها برای استخدام افراد باهوش ، با استعداد و خود انگیزه که اشتیاق و تعهد شدیدی نسبت به رشد و موفقیت خود در سازمان نشان می دهند ، زمان و منابع زیادی را صرف می کنند.

با تمایل به مشارکت ، این افراد می خواهند وضعیت موجود را به چالش بکشند ، راه حل های خلاقانه ای برای مشکلات طراحی کنند و بخشی از داستان موفقیت سازمان باشند. همه آنها با یک رویای بزرگ شروع می کنند.

با این حال ، فقط تعداد کمی از آنها در اثر کار خود قدرت و رضایت پیدا می کنند. برخی از افراد رشد می کنند در حالی که دیگران به سختی زنده می مانند.

این در مورد تفاوت توانایی های آنها نیست ، بلکه نحوه استفاده از این توانایی ها است. این ایجاد تعادل مناسب بین نظارت و خودمختاری ، خواستار وضوح در عین مسئولیت پذیری در برابر تصمیمات ، به دست آوردن آزادی با بلوغ برای کنترل خطرات و داشتن ابزارها و منابع لازم برای ایجاد صلاحیت در نقش آنها.

رابطه مدیر و کارمند و اعتمادی که آنها به یکدیگر قائلند آینده آنها را شکل می دهد – چگونه آنها در مواقع چالش برانگیز از یکدیگر حمایت می کنند ، اختلافات خود را حل می کنند ، نتایج را تراز می کنند و به یکدیگر کمک می کنند کمی بهتر شوند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور