خلاقیت شما از ابزاری که استفاده می کنید بسیار ارزشمند است

عکس پروفایل نویسنده

@سانیتشیرکهسونیت شیرکه

مهندس نرم افزار ، توسعه دهنده ، طراح. علاقه مند به فلاتر و فریمر.

خلاقیت مهم است ، ابزار مهم نیست!

طراحان UX به همان روشی که یک fanboi از شرکت های فناوری و محصولات آنها دفاع می کند ، از ابزارهای طراحی دفاع می کنند. این شرکت برای شما مهم نیست که شما از یک یا چند محصول پشتیبانی می کنید.

ابزار طراحی کمتر از آنچه شما فکر می کنید اهمیت دارد. من به برخی از طراحان برخوردم که از من پرسیدند از کدام ابزار برای طراحی استفاده می کنم و بیش از نیمی از آنها با همین پاسخ استقبال کردند:

“چرا از ابزار XYZ استفاده نمی کنید؟ از نظر ابزار بسیار بهتر از ابزار ABC است [some common features]. شما قطعا باید تغییر دهید! “

چرا؟

تا زمانی که این ابزار شما را در ایجاد چیزی محدود نکند ، از دستگاه شما پشتیبانی نکند یا به طور واقعی فاقد ویژگی هایی باشد که مانع سرعت طراحی شما می شود ، باید خوب باشید تقریباً از هر ابزار طراحی که معمولاً استفاده می شود استفاده کنید.

وقتی سرانجام به ذهنم خطور کرد ، فکر ساختن یک طرح App UX را با استفاده از 4 ابزار طراحی کردم. از نظر فنی ، هر یک از آنها ابزار طراحی نیستند. Framer & Invision در درجه اول به عنوان یک ابزار نمونه اولیه استفاده می شود اما هنوز هم می تواند برای طراحی نمونه های اولیه مورد استفاده قرار گیرد.

در باره

فراموش نکنید که این ابزارها توسط شرکتهای بزرگی تولید و نگهداری می شوند که هنگام افزودن ، حذف یا تغییر ویژگی در محصول خود ، به نظر شما اهمیتی نمی دهند. این…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور