نحوه استفاده از فناوری برای تقویت استراتژی بازاریابی در فروشگاه

عکس پروفایل نویسنده

@توکینوموتوکینومو

راه حل بازاریابی در فروشگاه برای مارک ها و خرده فروشان FMCG.

هرچه صحبت می کنیم فناوری در حال پیشرفت است. ربات ها وجود دارند ، اینترنت اشیا برای پشتیبانی از تجارت شما اینجا است ، هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا مشتریان خود را متحیر کنید و VR می تواند به شما در سفر به دنیای دیگری کمک کند.

همراهی با روندها و فناوری مهم است. شما آن را می دانید و مشتریانتان آن را می دانند.

در این مقاله ، ما قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه می توانید ربات ها را در استراتژی بازاریابی در فروشگاه خود بگنجانید. اما قبل از شروع ، بیایید ببینیم خرده فروشی با کمک فناوری چگونه تغییر کرده است.

چگونه فناوری خرده فروشی را تغییر داده است؟

سیستم عامل های تجارت الکترونیکی تا حد امکان نوآوری دارند. تبلیغات شخصی ، تجربه عالی مشتری ، تجزیه و تحلیل داده ها و اجرای کمپین هایی که بر مشتری تمرکز دارند.

فروشگاه های آجر و ملات چطور؟

این واقعیت که مشتریان خرید آنلاین را امتحان کرده اند و تجربه فوق العاده ای دارند ، باعث می شود بیشتر از فروشگاه های فیزیکی بخواهند. خریداران انتظار دارند خرده فروشان همان مزایا یا حتی بهتر را به آنها ارائه دهند.

ممکن است از خود بپرسید: اگر مشتریان عاشق خرید آنلاین هستند ، چرا هنوز در فروشگاه ها خرید می کنند؟

خوب ، مردم دوست دارند محصولات را قبل از خرید ببینند ، لمس کنند و از آنها بو بگیرند. به علاوه ، خرید در طول سال ها به یک تجربه تبدیل شده و خرده فروشی نیز به یک روند تبدیل شده است.

در حالی که فروشگاه های آجر و ملات به این سرعت پیشرفت نمی کنند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور