آیا داده های شما مغرضانه است؟ چگونه بر تعصب بازماندگی غلبه کنیم

عکس پروفایل نویسنده

@eduardo.mignotادواردو ام.

من از یادگیری و به اشتراک گذاری محصولات ، روشهای Agile و Scrum لذت می برم. در حال حاضر به عنوان Prod کار می کند

در این پست ، ما تعصب Survivorship را مطالعه می کنیم – خطر تمرکز تجزیه و تحلیل داده های شما فقط بر روی کاربران فعلی برق – عواقب بالقوه مضر را توضیح می دهیم و اقدامات غلبه بر آن را ارائه می دهیم. این مقاله بخشی از یک مجموعه درباره شکست تعصب به عنوان مدیر محصول است.

هنگامی که منحصراً روی داده های کاربران فعلی تمرکز می کنید ، به روند اولویت بندی خود آسیب می رسانید.

مدیریت محصول پیچیده است. هنگام گوش دادن به ذینفعان مختلف با هر مجموعه نیاز متفاوت ، شما باید در مورد سرنوشت محصول تصمیم بگیرید. اولویت بندی نقشه راه شما با تضاد منابع اطلاعات دشوارتر می شود. برای تصمیم گیری “عینی” شاید بخواهید صرفاً بر روی استفاده فعلی از داده های کاربر خود تمرکز کنید ، اما گاهی اوقات سوگیری شناختی مانع از روشن فکر کردن می شود.

تعریف سوگیری شناختی:

“منظور ما از سوگیری شناختی مواردی است که در آن شناخت انسان به طور قابل اعتماد بازنمایی هایی را تولید می کند در مقایسه با برخی جنبه های واقعیت عینی به طور سیستماتیک تحریف می شود”(Haselton و همکاران ، 2015) [1]

سوگیری شناختی – چرا آنچه مغز شما فکر می کند درست نیست – عکس توسط قابل اندازه گیری نیست

آگاهی از اینکه چگونه مغز شما می تواند شما را فریب دهد به شما کمک می کند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور