مقدماتی رمزنگاری | هکر ظهر

عکس پروفایل نویسنده

@سنگین کردنسنگین کردن

علاقه مند به فن آوری. عاشق کامپیوتر ، برنامه نویسی و هک.

رمزنگاری چیست؟

سلام به همه این Gurdeep است ، در این مطلب قصد دارم در مورد رمزنگاری صحبت کنم؟ و در مورد برخی از سیستم های رمزنگاری باستان بحث کنید.

خوب رمزنگاری چیست ؟؟

در دنیای امروز تقریباً هر فرد تحصیل کرده ای ممکن است این کلمه را بشنود
رمزنگاری. برخی از شما در حال حاضر می دانید که این چیست اما کسانی که نمی دانند ، رمزنگاری علم پنهان کردن معنی اطلاعات از کاربر غیرمجاز است یا این یک عمل ایمن تر برای برقراری ارتباط است. ارتباط می تواند بین انسان ، ماشین یا انسان و ماشین باشد.

مثلا :

2 انسان وجود دارد که الکس و باب در فاصله 1000 کیلومتری یکدیگر زندگی می کنند. الکس می خواهد یک پیام مخفی برای باب ارسال کند ، بنابراین نامه ای برای باب می نویسد و آن را از طریق اداره پست می فرستد. اما پستچی آن دفتر مردی اب زیر کاه است و قبل از اینکه نامه را به باب تحویل دهد نامه را باز کرد و راز را خواند و آن را همانطور که قبل از این بود که اجازه نداد باب نامه را بخواند و دیگر یک راز نیست ، چسباند.

این امر منجر به یک مشکل اساسی در ارتباطات شد. چگونه ایمن سازی کنیم تا فقط شخص مورد نظر بتواند پیام را بخواند. همانطور که مربوط به ارتباطات است ، اساسی تر از آن است که فکر می کنید. حتی در دوران باستان کینگ می خواهد پیام خود را با ایمنی بیشتری به شوالیه بفرستد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور