فناوری دیجیتالی و بلاکچین مسئولانه

عکس پروفایل نویسنده

@فرگوژونسلول عصبی

Neurochain زنجیره بلوکی جدید مبتنی بر الگوریتم اجماع جدید و هوش مصنوعی است

بیایید ببینیم که فناوری Blockchain چگونه می تواند بنیادی مستحکم و قدرتمند برای راه حل هایی واقعاً پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد.

این در حال حاضر یک پاسخ نسبی به فاصله اجتماعی است ، اما همه چیز خیلی ساده نیست. تا حدی به این دلیل که همه چیز دیجیتالی نیست. هنگامی که ما در مورد یک پلت فرم توزیع دیجیتال صحبت می کنیم ، همچنین در مورد حرکت کالا ، ساخته شده توسط مردم صحبت می کنیم.

منظور از دیجیتال سازی جایگزینی انسان نیست ، بلکه هدف آن کمک و کمک به او است. این می تواند دید جهانی تری از آنچه اتفاق می افتد ارائه دهد. این به ما این امکان را می دهد که بدانیم مواد اولیه از کجا تأمین می شود ، از وابستگی به تأمین کنندگان در آن طرف دنیا چشم پوشی می کنیم اما همچنین از تعهدات ارزشی تأمین کنندگان مطلع می شویم.

راه حل های Blockchain مانند ما این دید را فراهم می کنند. برای چه هدف؟ مسلماً برای ایجاد شفافیت در مصرف کنندگان ، اندازه گیری و جمع آوری مسافت طی شده برای تولید کالای مصرفی.

قابلیت ردیابی ارائه شده توسط سیستم های Blockchain ما را قادر می سازد ارقام و شاخص های قابل اعتمادی ارائه دهیم و ما را از بستن چشم خود به روی آنچه در سطح جهانی می دانیم منع می کند. بلاکچین قادر به ایجاد دید در زنجیره ارزش است.

برای یک بار ، بیایید ایجاد کنیم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور