جستجوی کلمات کلیدی چیست و چگونه می توانید از آن برای نتایج بهتر جستجو استفاده کنید؟

عکس پروفایل Charlie G. Hacker Noon

@chgdچارلی جی

اختصاص داده شده به ساخت فن آوری بیشتر کنجکاوی و خلاقیت ما.

قبل از جستجوی آنلاین چیزی ، ابتدا باید بفهمید چه کلمات کلیدی به شما کمک می کنند آن را پیدا کنید. این امر به اندازه کافی عادی شده است که اخیراً کارشناسان قابلیت استفاده در گروه Nielsen Norman (NN / g) اصطلاحی را برای آن منتشر کرده اند: جستجوی کلمات کلیدی.

در مقاله خود ، آنها در درجه اول به چگونگی استفاده سازندگان و مشاغل آنلاین برای اطمینان از یافتن محتوای آنها ، از دانش در مورد جستجوی کلمات کلیدی استفاده می کنند. در یک مثال ، آنها بحث می کنند که چگونه کسی که به دنبال “ژاکت کش باف پشمی” است باید با استفاده از اصطلاحات دقیق تر ، مانند “ژاکت کش باف پشمی بلند” شروع کند. با این حال ، مشاهداتی که بعداً در مقاله انجام شد بیشتر من را شیفته خود کرد:

وقتی کاربران نتوانند اصطلاحات جستجوی صحیح را ارائه دهند ، ابزار جستجو اغلب از کار می افتد.

این مسئله برای مدتی تخیل من را مجذوب خود کرده است. بر اساس تجربه من در کمک به استارتاپ ها در شناسایی رقبا ، بسیاری از افراد به راحتی تصور می کنند که اگر هنگام جستجو با استفاده از اصطلاحات خاصی چیزی پیدا نشود ، احتمالاً چیزی پیدا نمی شود. در بسیاری از موارد ، پس از اینکه این کارآفرینان را به استفاده از مترادف یا جستجوی LinkedIn برای افراد صنعت ترغیب کردم ، کلمه کلیدی را پیدا خواهیم کرد که باعث ایجاد رقبای زیادی می شود.

مدتی قبل ، مفهوم کلمه کلیدی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور