جدید در HackerNoon: نظر دادن رایگان برای همه نویسندگان!

سلام، نویسندگان!

\ اخبار هیجان انگیز در HackerNoon! نظرات شما اکنون به صورت خودکار تأیید می شوند و به شما امکان کنترل بحث های صفحه داستان و شرکت بی نقص در نظرسنجی ها را می دهند. بیایید شیرجه بزنیم! 🚀

نظر دادن رایگان 4 همه نویسندگان!

به عنوان یک نویسنده HackerNoon، امتیازات شما بیشتر شده است. حالا مال شما نظرات به طور خودکار تأیید می شوند – دیگر در صف چراغ سبز سردبیران ما منتظر نمانید. شما آزاد هستید که در مورد هر داستان و نظرسنجی تحت حوزه HackerNoon نظر دهید.

\ به طور مشابه، اکنون می‌توانید نظرات را در صفحات داستان خود تأیید و رد کنید – به این معنی که مجبور نیستید با متنفرها یا هرزنامه‌هایی که سعی در تعامل با کار شما دارند مقابله کنید.

\ در اینجا به نظر می رسد:

\

\\

نظر سنجی اکنون در صفحه اصلی

توجه داشته باشید که چگونه اظهار نظر (و نوشتن در مورد آنها) در نظرسنجی ها ساده تر شده است؟ اکنون می توانید در مورد گزینه ای که بیشترین رای داده شده بحث کنید، نظرات خود را به اشتراک بگذارید و از تعامل با سایر اعضای انجمن لذت ببرید! با آخرین به‌روزرسانی ما، حتی می‌توانید مستقیماً از صفحه اصلی درباره نظرسنجی‌ها نظر دهید. فقط کافی است به HackerNoon مراجعه کنید، به نظرسنجی هفته بروید، رای دهید و شروع به نظر دادن در زیر کنید. نظرات خود را به اشتراک بگذارید یا درباره رای خود توضیح دهید، مانند:

\

\

نظرات دموکراتیک شده در سراسر HackerNoon

برای تکمیل همه چیز، ما به واکنش های شکلک در مورد نظرات، رأی مثبت و رأی منفی اجازه داده ایم! از نظرات مورد علاقه خود حمایت کنید و کامنت های اشتباه را در جایی قرار دهید که…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور