جان مولر از گوگل در صورتی پاسخ می دهد که MUM SEO را منسوخ کند

جان مولر از گوگل به بحث Reddit در مورد اینکه آیا MUM SEO را منسوخ می کند پاسخ داد. با توجه به اینکه هدف MUM ارائه پاسخ از چند زبان است ، پاسخی که در حال حاضر با ده پیوند آبی پاسخ داده نشده است ، پرسیدن این سوال غیر منطقی نیست.

Google MUM

MUM مخفف کلمه Multitask Unified Model است. این روشی برای پاسخگویی به س questionsالات پیچیده ای است که فقط با چند جمله در یک قطعه ویژه یا با فناوری روز نمی توان پاسخ داد.

گوگل از MUM به عنوان یک رویداد مهم در تکامل فناوری های جستجو نام می برد و آن را نقطه عطفی دانست که 1000 برابر قدرتمندتر از الگوریتم BERT است.

آیا MUM SE-Un قابل بهینه سازی نیست؟

یکی از راه های حیرت انگیز MUM برای حل پاسخ ها استفاده از کل دانش در مورد یک موضوع است ، حتی اگر این دانش به زبان دیگری باشد.

گوگل گفت که می تواند پاسخ ها را از زبان های مختلف تهیه کند. و این منطقی است زیرا ممکن است پاسخ به زبانهای دیگر معتبرتر از محتوای محدود تولید شده در زبان محلی شما باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در طرز تهیه دستورالعمل ها ، مقاله ای در مورد چگونگی تهیه پائلا که توسط یک سرآشپز اسپانیایی به زبان اسپانیایی نوشته شده است ، ممکن است معتبرتر از مقاله ای باشد که توسط مادر ماندن در خانه در کالیفرنیا نوشته شده است و تجربه زیادی در زمینه آشپزی اسپانیایی ندارد.

به چه کسی برای یک دستور العمل معتبر اسپانیایی اعتماد دارید؟ اقامت در خانه مامان در کالیفرنیا یا سرآشپز اسپانیایی نسل چهارم؟

Google از مثال استفاده از محتوای بومی ژاپنی برای سوالات جستجوی مربوط به کوهپیمایی در کوه فوجی استفاده می کند ، که همچنین می تواند موضوع های فرعی را که ممکن است فقط یک بومی از آنها مطلع باشد ، جستجو کند.

سئو مبتنی بر کلمات کلیدی؟

ویژگی دیگر این است که MUM می تواند به س questionsالاتی که ترکیبی از تصاویر و متن هستند پاسخ پیدا کند و پاسخ آن ترکیب را ارائه دهد.

چگونه SEO می تواند پاسخی به سوالی که بخشی از آن به شکل تصویر است بهینه کند؟

تصویر یک کلمه نیست. این نمایش یک چیز ، موجودیت است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آنچه گوگل می گوید در اینجا است:

“در نهایت ، شما ممکن است بتوانید از چکمه های کوهنوردی خود عکس بگیرید و بپرسید ،” آیا می توانم از اینها برای کوهپیمایی استفاده کنم. فوجی؟ “

مادر این تصویر را درک می کند و آن را با س yourال شما مرتبط می کند تا به شما اطلاع دهد چکمه های شما درست کار می کنند. سپس می تواند شما را به وبلاگی با لیستی از وسایل توصیه شده هدایت کند. “

به نظر می رسد در الگوی جستجوی MUM ، بهینه سازی برای کلمات کلیدی از بین رفته است زیرا MUM به یک سوال پیچیده متشکل از چند موضوع فرعی پاسخ می دهد.

در اینجا توضیحات Google توضیح داده شده است:

“از آنجا که MUM بر اساس دانش عمیق خود در مورد جهان می تواند بینش هایی ایجاد کند ، می تواند برجسته کند که در حالی که هر دو کوه تقریباً از یک ارتفاع یکسان هستند ، پاییز فصل بارانی در کوه است. فوجی بنابراین ممکن است به کت ضد آب نیاز داشته باشید.

MUM همچنین می تواند زیرمجموعه های مفیدی را برای کاوش عمیق تر – مانند چرخ دنده با بالاترین درجه یا بهترین تمرینات آموزشی – با اشاره گر مقالات ، فیلم ها و تصاویر مفید از سراسر وب ارائه دهد. “

به نظر منطقی نیست که نتیجه بگیریم که نتیجه جستجوی MUM شرح داده شده در بالا از چندین وب سایت از زبانهای مختلف گرفته شده است.

و اگر اینگونه باشد ، وقتی پرس و جو از چندین مورد به دست می آید ، چگونه می توانید تصور کنید که کدام وب سایت دارای رتبه بالاتری برای جستجوی MUM است.زیرمجموعه های مفید؟ “

  • اگر زبان اصلی شما انگلیسی است و بخشی از پاسخ شما از یک وب سایت ژاپنی است ، آیا سایت ژاپنی رتبه برتر را دارد؟
  • آیا پست وبلاگ با مقاله “دنده های دارای بالاترین امتیاز” برنده خواهد شد؟
  • یا آیا برنده این س searchال جستجو ناشر مقاله “بهترین تمرین های آموزشی” است؟
  • آیا می توان هر پنج سایت که یکی از آنها به زبان خارجی است را در رتبه برتر قرار داد؟
  • آیا MUM معنای رتبه بندی در رتبه بندی بالا برای برخی از جستجوهای خاص را دوباره تعریف می کند؟

پاسخگویی از چندین وب سایت به نظر می رسد مانند انتخاب پنج برنده و شکستن پنج قطعه جام برای آنها تا آنها را با خود به خانه ببرند.

اگر سناریوی پنج سایت را بپذیریم که دارای رتبه بالایی باشند ، شما به عنوان یک SEO چگونه می خواهید برای آن بهینه سازی کنید؟

سوال غیر منطقی نیست

ما نمی دانیم MUM یک بار در ماه ها یا سال ها همانطور که در اعلامیه Google آمده است ، چگونه ظاهر می شود. ما محدود به نتیجه گیری از اطلاعات محدودی هستیم که Google به اشتراک گذاشته است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

و به نظر نمی رسد آنچه آنها اعلام کرده اند متناسب با نتایج جستجو همانطور که ما می شناسیم.

آیا این بدان معنی است که SEO مجبور است سازگار شدن؟

نظرات جان مولر در مورد تأثیر MUM در سئو

جان مولر از گوگل با تأیید اینکه همیشه به SEO احتیاج دارد ، به موضوع Reddit پاسخ داد.

پاسخ مولر به یک شوخی در مورد پر کردن کلمات کلیدی اشاره داشت:

“برای تغییر یک لامپ ، لامپ ، لامپ ، لامپ ، لامپ ، روشنایی ، سوئیچ ، جنس ، xxx ، هاردکور چند متخصص SEO نیاز دارد”

این پاسخ مولر است:

“من واقعاً نمی بینم که چگونه این امر نیاز به SEO را کاهش می دهد.

همه چیز همیشه تکامل می یابد.

شوخی با سئو درباره تغییر لامپ را به خاطر دارید؟ هیچکدام از اینها مدتی است که لازم نیست ، که به دلیل پیشرفتهایی از این دست است و هنوز هم افراد به اندازه کافی SEO کار می کنند. “

کار SEO تکامل می یابد

حق مولر است. ماهیت کار مرتبط با SEO در حال تکامل مداوم است. برخی از افراد در جستجوگرها سخت تغییر می کنند و همچنان به ایده رتبه بندی برای نتایج جستجو متشکل از ده پیوند آبی ادامه می دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اما حقیقت این است که سن ده پیوند آبی با ترکیبی جایگزین شده است که پاسخگوی متن س theال است.

می توان گفت الگوریتم MUM گوگل راهی برای پاسخ به س searchال جستجو با زمینه پیچیده است.

اگر پاسخ به بهترین وجه با محتوایی که به زبان ژاپنی یا اسپانیایی نوشته شده ارائه شده باشد ، ممکن است بخشی از پاسخ باشد.

در این برهه از زمان ، با توجه به اینکه هیچ محصولی واقعی وجود ندارد ، ممکن است زود باشد که فریاد بزنیم که آسمان در حال سقوط است ، زودرس باشد.

نکته محتاطانه ممکن است این باشد که قضاوت کنیم تا زمانی که گوگل در واقع یک محصول را عرضه کند.

استناد

MUM آیا SEO را جایگزین می کند؟

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور