تصویب یک سازمان مهندسی بالغ در استارتاپ ها

عکس پروفایل نویسنده

آیا شنیده اید که شرکت های نرم افزاری برای گذراندن مراحل توسعه تجارت در تلاش هستند؟ بله ، البته ، همه آنها انجام می دهند. مدیر عامل شرکت بر شرکت نظارت می کند ، اطمینان حاصل کند که بودجه کافی وجود دارد و تیم برای انجام کارهای صحیح به درستی تشکیل شده است. اما این یک مرحله نیست. این یک چالش مداوم است. این شرکت برای ادامه رقابت و نفوذ در بازارهای جدید باید به توسعه خود ادامه دهد.

سپس ، هنگامی که تجارت بیشتر تاسیس شد ، بنیانگذار دور جدیدی را برای تأمین مالی ارائه می دهد ، و شرکت آماده مقیاس سازی است. در این مرحله از زندگی یک کسب و کار ، معمولاً یک MVP موجود وجود دارد که برای وارد کردن شرکت به مرحله مناسب اثبات محصول / بازار طراحی شده است. به جای طراحی مجدد MVP با معماری که بتواند محصول نرم افزاری را مقیاس بندی کند ، بودجه جدید برای ساخت ویژگی های بیشتر در بالای MVP استفاده می شود.

تعداد بسیار کمی از شرکت ها در این مرحله در حال طراحی مجدد معماری خود هستند و این مرحله را به مزیتی تبدیل می کنند که به آنها امکان می دهد در آینده با سرعت بیشتری حرکت کنند ، اما بهترین زمان برای انجام این کار است. غالباً ، شرکت ها وقتی خیلی دیر است به این تفاهم می رسند و برای آنها 5-10 برابر بیشتر هزینه می شود. بله واقعا.

ما با شرکت هایی کار کرده ایم که به این مرحله می رسند و تلاش می کنند تا با سرعت قبلی خود به جلو حرکت کنند. فرهنگ هک برای شرکت های در مراحل اولیه ضروری است ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور