تبلیغات کمتر ، محتوای ایمن تر و موارد دیگر

گوگل با ایجاد ویژگی ها و ابزارهای جدید ، برای ایجاد فضای امن تر برای کودکان و نوجوانان در اینترنت تغییراتی ایجاد می کند.

در طول سال گذشته ، والدین و بچه ها به طور یکسان به سمت فضاهای کاری مجازی حرکت کردند و در زندگی روزمره خود وابستگی بیشتری به اینترنت ایجاد کردند. در نتیجه ، والدین ، ​​مربیان ، سیاست گذاران و کارشناسان حفظ حریم خصوصی از ایجاد محیطی امن برای نوجوانان ابراز نگرانی کرده اند.

تغییرات تبلیغاتی

Google برای جلوگیری از نمایش دسته های تبلیغاتی حساس به سن در نوجوانان ، ضمانت نامه ها را افزایش می دهد. تبلیغات بر اساس سن ، جنسیت و علایق افراد زیر 18 سال مسدود می شوند. این تغییرات طی ماه های آینده با هدف اطمینان از ارائه تجربیات متناسب با سن برای تبلیغات در سراسر جهان آغاز خواهد شد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به افراد زیر سن کنترل دیجیتالی خود را کنترل کنید

Google برای افرادی که از جستجوی Google استفاده می کنند گزینه های حذف را ارائه می دهد ، اما تشخیص می دهد که کودکان هنگام کنترل تصاویر خود در اینترنت در معرض خطر خاصی هستند.

گوگل در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک سیاست جدید است که به افراد زیر 18 سال یا والدین یا سرپرست آنها اجازه می دهد تا تصاویر خود را از نتایج تصویر Google حذف کنند. حذف آن از SERP آن را از وب حذف نمی کند ، اما قرار گرفتن در معرض را کاهش می دهد.

بهبود تجربه وب برای کودکان و نوجوانان

تنظیمات بارگذاری YouTube

تنظیم بارگذاری برای نوجوانان در YouTube به عنوان خصوصی ترین گزینه به طور پیش فرض تنظیم می شود. Google همچنین ضمانت ها و آموزش های بیشتری در مورد محتوای تجاری ارائه می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عنوان بخشی از این تغییر ، YouTube شروع به حذف محتوای بیش از حد تجاری – محتوایی که بچه ها را تشویق به خرج کردن پول می کند ، از YouTube Kids می کند. YouTube مثال محتوایی را ارائه می دهد که بر بسته بندی محصولات تمرکز می کند.

YouTube همچنین افشاگری هایی را که در حساب های تحت نظارت و محتوای “ساخته شده برای کودکان” ظاهر می شود به روز می کند تا زمانی که یک ویدیو حاوی تبلیغات پولی است بسیار واضح باشد.

YouTube همچنین از یادآوری زمان خواب و پخش خودکار برای کاربران زیر 18 سال استراحت می کند. یک گزینه پخش خودکار به YouTube Kids اضافه می شود – اگرچه به طور پیش فرض خاموش است – تا به والدین این امکان را بدهد که تصمیم بگیرند چه چیزی برای خانواده های آنها مناسب است.

به روز رسانی سابقه مکان

سابقه مکان به طور پیش فرض خاموش است و کودکان دارای حسابهای تحت نظارت گزینه ای برای روشن کردن آن ندارند. این به زودی برای همه کاربران زیر 18 سال در سطح جهان گسترش می یابد ، به این معنی که تاریخچه موقعیت مکانی برای همه نوجوانان خاموش می ماند.

به روزرسانی های Google Play

گوگل یک بخش ایمنی جدید راه اندازی می کند که به والدین اطلاع می دهد کدام برنامه ها از خط مشی های خانواده پیروی می کنند. از برنامه ها خواسته می شود نحوه استفاده از داده هایی را که جمع آوری می کنند ، فاش کنند و این امر باعث می شود والدین بتوانند قبل از بارگیری یا استفاده از آن ، تصمیم بگیرند که آیا برنامه برای فرزندشان مناسب است یا خیر.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تغییرات Google Workspace for Education

با استفاده از اینترنت برای تکالیف مدرسه ، نگرانی هایی در مورد حفاظت از این تجربه وجود داشته است. Google در تلاش است تا توانایی مدیران را برای ایجاد تجربه برای کاربران خود ، مانند محدود کردن فعالیت دانش آموزان در YouTube و فعال کردن فناوری SafeSearch به طور پیش فرض برای همه کاربران ، کار کند.

جستجوی امن

Google تنظیماتی را برای جلوگیری از مشاهده محتوای بزرگسالان که جستجو نکرده اند ، در نظر گرفته است. SafeSearch نتایج صریح را هنگامی که فعال است فیلتر می کند و در حال حاضر به طور پیش فرض برای کاربران زیر 13 سال وارد سیستم شده است که حساب هایی توسط Family Link مدیریت می شوند. در ماه های آینده ، گوگل قصد دارد این فناوری را برای کاربران زیر 18 سال گسترش دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به روز رسانی دستیار Google

گوگل در حال برنامه ریزی برای محافظت های پیش فرض جدید برای جلوگیری از ظاهر شدن محتوای بزرگسال برای کودک است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور