بهترین روش های یک شرکت برای ساخت و مدیریت یک تیم موثر از راه دور

عکس پروفایل نویسنده

ما امیدواریم که این مقاله راهنمای شما برای بهترین روش ها باشد که به شما کمک می کند تیمی کاملاً دور از دسترس و گسترش یافته در سراسر جهان ایجاد ، رشد و مدیریت کنید.

تجزیه و تحلیل ردپای دیجیتالی که توسعه دهندگان از خود برجای می گذارند ، رمز موفقیت است

رد پای دیجیتالی اصلی که توسعه دهندگان می گذارند البته کدی است که می نویسند و مستندات مربوطه. جدا از این ، ارتباطات آنها در شرکت اسلک ، پیام رسان ها و ایمیل ، و همچنین بررسی کد ، نظرات ، جلسات روزانه ، جابجایی وظایف در اطراف ستون ها در JIRA و ردیابی زمان ، رد پای دیجیتالی را نیز به جا می گذارد. بنابراین ، در اینجا چگونگی استفاده از ردپاهای دیجیتال برای اجرای بهترین روشهای مدیریت تیم از راه دور آمده است.

هدایت تیم از روز اول

یکی از قوانین اساسی این است که از روز اول استخدام توسعه دهندگان خود ، از مصاحبه ورودی ، راهنمایی کنید. این س ofال باید از مجموعه سوالات کاملاً آماده و استاندارد و مجموعه ای از وظایف برای داوطلبان تشکیل شود.

بسیار مفید است که ابزاری تهیه کنید که به همه متخصصان شما اجازه دهد به راحتی مصاحبه کنند ، دقیقاً بفهمند چه س questionsالاتی می خواهید بپرسید ، بتوانید پاسخ های داوطلب را برای س questionsالات خاص ارزیابی کنید و بر اساس نتایج ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور