“با IDO در مراحل اولیه ، IEO همچنان جریان اصلی برای جمع آوری سرمایه” – کیانا شک

عکس پروفایل نویسنده

@ماه-ادواردادوارد مون

طراح ارشد محصول / سرمایه گذار ارز رمزنگاری شده

اگر از آخرین تحولات رمزنگاری مطلع بوده اید ؛ BTC فقط نوک کوه یخ است. تیدر سال او شاهد افزایش مالیات غیرمتمرکز (DeFi) بودیم، که اکنون یک موضوع داغ در میان جامعه رمزنگاری و سهامداران از جمله مقامات نظارتی است.

از تاریخ مطبوعات ، ارزش کل قفل شده (TVL) در دارایی های DeFi برابر با 14.11 میلیارد دلار در مقایسه با صرف یک میلیارد دلار در آغاز سال 2020 است.

این جایگاه در حال شکوفایی در حال باز کردن فرصت هایی برای تمرکززدایی مالی سنتی است که ما آن را می شناسیم. در واقع ، پروژه های رمزنگاری می توانند از طریق پروتکل های DeFi در آنچه که “پیشنهاد اولیه DEX” (IDO) نامیده می شود ، بودجه جمع آوری کنند. چنین اکوسیستم هایی گزینه ای برای از بین بردن محدودیت های سختی را که قبلاً مانعی برای نوآوری در فضای رمزنگاری شده بود ، ارائه داده اند.

اگرچه ممکن است یک تغییر تدریجی به سمت DeFi ایجاد شود ، اما این یک واقعیت جالب است که مبادلات متمرکز هنوز هم در مورد سرمایه گذاری جمعی نمایش را اجرا می کنند. یکی از محبوب ترین راه ها از طریق Launchpad تبادل است که میزبان پروژه های رمزنگاری است که به دنبال ارائه پیشنهاد اولیه مبادله (IEO) هستند. از نظر نظارتی و قابلیت اطمینان به عنوان گزینه “ایمن تر” معرفی شده است.

خوب ، با توجه به …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور